וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור מה"מם" הויראלי בו הוא מנסה לא להפליץ מספר מה בדיוק קרה שם

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 13:46

אתם מכירים את התמונה של הבחור שמנסה (ממש בכוח) לא להפליץ ליד תלמידה יפה בכיתה? אז הנה מה שבאמת קרה שם ומה שעבר עליו מאז שהתמונה פורסמה ב-2013

מדוע אסור "להחזיק פלוצים בפנים"?/@dr.karanr

כולנו נחשפנו בשלב כזה או אחר למם המאוד משעשע הזה: ילד שנראה מנסה לא להפליץ בכיתה, כשפרצופו אדום והוורידים על מצחו בולטים. האם עצרתם פעם לבדוק מה בדיוק קורה בתמונה הזאת והאם התלמיד המסכן הזה באמת מנסה להחזיק את הגזים בבטן?

אז הכירו את מייק מק'גי, הבחור שהפך לויראלי אי שם בדצמבר 2013 כשתמונתו שברה את הרשת - וכן, גם היום היא צצה לה מדי פעם ברשתות החברתיות. זה אולי יפתיע אתכם, אך מתברר שמייק לא ממש החזיק נפיחה בבטן כשהתמונה האייקונית הזאת צולמה. מייק סיפר שהתמונה צולמה בשעה 12:04 ב-24 באוקטובר 2013, ומה שרואים בה זה אותו פשוט עוצר את הנשימה ומכופף את צווארו.

בראיון ל-Buzzfeed בשנת 2021, סיפר מייק שהתמונה לא הפכה לוויראלית בחודשים הראשונים לאחר שצולמה, אולם בוקר אחד הוא התעורר לגלות מאות עוקבים חדשים בטוויטר והבין שמשהו קרה. הוא סיפר: "היינו בחופשת חג המולד בדצמבר. התעוררתי בבוקר והטלפון שלי ממש רעד מרוב ההתראות. אני מסתכל בטלפון ורואה שיש סימן של 20+ בטוויטר. ראיתי מישהו שפרסם את התמונה שפורסמה במקור ע"י חבר שלי, מת'יו, והוסיף את הטקסט: 'כשאתה מתאפק לא להפליץ ליד הקראש שלך' וזה מיד התפוצץ". הוא הוסיף: "היו כל כך הרבה אנשים שתייגו אותי בתמונה וכתבו: 'היי, זה אתה?'. בן לילה מ-700 עוקבים בטוויטר היו לי 3000 או משהו כזה".

גם אתם נתקלתם במם הזה?

מם הבחור שמנסה לא להפליץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייק מק'גי מסביר מה עומד מאחוריו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זו לא הפעם הראשונה שמייק מדבר על המם האייקוני. למעשה בשנת 2018 הוא דיבר על התמונה בשיחה עם UNILAD והדגיש: "לא היו לי גזים, בשום אופן!". הוא סיפר אז: "ובכן, הבחור שצילם את התמונה היה חבר טוב שלי מאז שעברתי לכאן לראשונה, לטקסס, אז הוא ידע שאני יכול לעשות את הפרצוף הזה מתי שאני רוצה. הוא רצה להוסיף כיתוב מצחיק בטוויטר ואמר לי לעשות את הפרצוף. הוא פרסם את זה וחודשיים או שלושה אחרי זה המריא!".

מייק סיפר שאנשים מזהים אותו כל הזמן, פונים אליו ברחוב ושואלים אם הוא האיש מה"מם" המפורסם. הוא הוסיף: "ההורים שלי לא ממש מבינים כמה זה גדול אז הם מתעלמים מכל העניין, אבל החברים שלי מוצאים את זה מצחיק!".

"הדבר הכי טוב שיצא לי מזה היה שקיבלתי בחינם טאקו בל על זה שעשיתי את הפרצוף. אני אוהב טאקו בל!".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
זאת לא ג'ניפר לורנס?! האישה מ"גיף היורקת מצחוק" נחשפת ולא תנחשו מי היא

תרגישו זקנים: כך נראים היום הילדים מהסרטון המצליח "צ'ארלי נשך אותי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ככה הוא נראה היום:

ומה לגבי התלמידה בתמונה?

מייק סיפר ל-UNILAD שהוא נשאר חבר טוב של הילדה שיושבת לידו בתמונה, אמבר פוטר. השניים למדו יחד בתיכון נורת'ווסט בג'סטין, טקסס, כשהתמונה צולמה. הוא היה בן 16 אז.

אמבר כמובן נחשפה להצלחה של המם הויראלי וחשפה בעבר את מחשבותיה כשהתמונה צולמה: "בהתחלה כשהוא עשה את הפרצוף הזה אמרתי כזה 'מה אתה עושה?!', אני מקווה שהוא בסדר? זה נראה די כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully