וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שולטת: 7 מתוך 10 הסמארטפונים הנמכרים בעולם ב-2023 היו אייפון

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:54

על אף המחירים הגבוהים הקהל מצביע ברגליים: אפל כובשת את כל שבעת המקומות הראשונים ברשימת הסמארטפונים הנמכרים ביותר בעולם, ודוחקת את סמסונג לקצה. זו הרשימה המלאה

לפי דוח חדש, אפל רשמה הישג חסר תקדים בשנת 2023, כאשר שבעה דגמי אייפון תפסו את שבעת המקומות הראשונים ברשימת עשרת הסמארטפונים הנמכרים ביותר בעולם, זאת על פי נתוני חברת המחקר Counterpoint. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שיצרנית אחת שולטת בצורה כה מוחלטת בטבלת המכירות.

סדרת האייפון 15, שהגיעה לחנויות רק בספטמבר 2023, תפסה את המקומות החמישי עד השביעי, בעוד שלושת דגמי האייפון 14 מככבים בחלק העליון של הרשימה, במקום הראשון עד השלישי. אפילו האייפון 13, דגם מ-2022 שנמכר במחיר נמוך יותר, הצליח לתפוס את המקום הרביעי.

הנתונים הללו מצביעים על דומיננטיות ברורה של אפל בשוק הסמארטפונים, במיוחד בארצות הברית ובסין, שם נמכרה מחצית מהאייפון 14. לעומת זאת, לראשונה מזה שנים רבות, אף דגם של סמסונג לא הצליח להיכנס לשביעייה הראשונה, ורק דגמי Galaxy A מסדרת הביניים הצליחו להיכנס לרשימה, במקומות השמיני עד העשירי.

הסמארטפונים הנמכרים ב-2023. Counterpoint, אתר רשמי
הדירוג המלאה: 10 הסמארטפונים הנמכרים ביותר ב-2023/אתר רשמי, Counterpoint

מגמה זו מעידה על שינוי בהעדפות הצרכנים, שעוברים בהדרגה למכשירי אפל - היקרים יותר, בעוד שסמסונג נאבקת למשוך קהל עם סדרת הדגל שלה. עם זאת, חשוב לציין שדגמי Galaxy A הזולים יחסית עדיין מחזיקים מעמד בסגמנט התקציב, אך הם אינם מתחרים ישירות באייפון. כמו כן, חשוב לציין ששאנדרואיד עדיין שולטת בשוק הסמארטפונים והיא מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully