וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נעשה סדר: אלו החידושים שהגיעו (ויגיעו) לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 13:05

בחירת צבע להתראות, "ערוצים" ושיתוף מהיר של קבצים: וואטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, בבעלות מטא, ממשיכה להוסיף תכונות חדשות בקצב מסחרר. מה חדש? הנה מה שאתם צריכים לדעת

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ לא עוצרת לרגע. בתקופה האחרונה, האפליקציה מוסיפה תכונות בקצב מהיר כדי להתחרות באפליקציות מסרים אחרות כמו טלגרם וסיגנל. מה הושק בחודשים האחרונים ומה צפוי להגיע אלינו בהמךש השנה? ריכזנו עבורכם את השינויים המשמעותיים ביותר.

התראות בצבע שלכם

עיצוב וואטסאפ עבור מכשירי אנדרואיד תמיד כלל אייקונים ירוקים, בעוד שאצל משתמשי אייפון הצבע בצבע הכחול המסורתי. לאחרונה, ללא התראה מוקדמת, וואטסאפ החליפה את הצבע גם ב-iOS - מכחול לירוק, ללא אפשרות לשנות אותו, ועוררה זעם. עם זאת, בגרסת בטא חדשה של וואטסאפ עבור iOS אנחנו מקבלים אפשרות לשינוי צבע ההתראות של האפליקציה. על פי צילום מסך שנחשף על ידי WABetaInfo, משתמשים עשויים בקרוב לבחור מתוך חמישה צבעים שונים: ירוק, לבן, ורוד, סגול וכחול (הצבע הנוכחי).

שיתוף מהיר של קבצים

על פי אתר WABetaInfo, העוקב באדיקות אחרי גרסאות הבטא של וואטסאפ, גרסת הבטא החדשה חושפת פיצ'ר נסיוני לשיתוף קבצים מהיר וקל בין מכשירים קרובים - בדומה ל-AirDrop של אפל ו-Nearby Share של גוגל. כך, מלבד שליחה של קבצים בתוך הצ'אט, שדורשת חיבור לאינטרנט, וואטסאפ תאפשר למשתמשים להעביר קבצים בקלות עם מכשירים אחרים שנמצאים בסביבה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"ערוצים" (Channels)

בתחילת השנה שחררה וואטסאפ את "ערוצים" - דרך חדשה לקבל עדכונים ישירות מאנשים וארגונים שמעניינים אתכם. מדובר למעשה בכלי שידור חד כיווני, שבו מנהלי ערוץ יכולים לשלוח של הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים, בדומה לטלגרם.

ה"ערוצים" מופיעים תחת הלשונית 'עדכונים', שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שאחריהם בחרתם לעקוב - בנפרד מהצ'אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות. באשר לפרטיות, היסטוריית הערוצים תישמר למשך 30 יום בלבד ותימחק לאחר מכן מהשרתים, בעוד שמנהלי הערוץ יוכלו ליצור תכנים נעלמים אפילו אחרי זמן קצר יותר.

עיצוב טקסט

בשבוע שעבר הכריז מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל מטא (פייסבוק) על הוספת ארבע אפשרויות עיצוב טקסט חדשות לוואטסאפ. מעתה תוכלו להשתמש ברשימות מסודרות (מספרים ונקודות), בציטוטים מעוצבים ובקוד מסודר כדי להבליט ולארגן את ההודעות שלכם, ולהפוך גם טקסטים ארוכים לקריאים וברורים יותר. כל הפרטים כאן

גיבוי ההיסטוריה יעלה לכם כסף

גיבויי היסטוריית ההתכתבויות שלכם בוואטסאפ יתחילו להיגרע ממכסת האחסון שלכם ב-Google Drive. עד כה, נהנו משתמשי אנדרואיד מהטבה ייחודית: מאז 2018, גיבויי וואטסאפ לא צרכו מקום אחסון ב-Google Drive, בניגוד לגיבויים ב-iOS שתופסים מקום ב-iCloud. שינוי המדיניות נוגע לכל משתמשי אנדרואיד שגיבו את היסטוריית ההתכתבויות שלהם בוואטסאפ ל-Google Drive. גוגל מסבירה כי מטרת השינוי היא "לייעל את השימוש בשירותי האחסון שלה" ו"להציע חוויה אחידה יותר" לכל משתמשי וואטסאפ, ללא קשר למערכת ההפעלה בה הם משתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully