וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה משתמשי אנדרואיד נוטשים לאייפונים הזולים יותר?

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:45

דו"ח חדש מציג כי המשתמשים שעוברים מאנדרואיד לאייפון הם לרוב גברים ומרוויחים פחות ממשתמשי אייפון קיימים. ומה הדגם הכי פופולרי בקרב?

אייפון מול אנדרואיד. ShutterStock
בין השנים 2019 ל-2023, כ-11% עד 15% מרוכשי האייפונים החדשים עברו מאנדרואיד ל-iOS/ShutterStock

מחקר חדש של חברת CIRP חושף נתונים מעניינים על המעבר בין מערכות ההפעלה הפופולאריות: אנדרואיד ו-iOS. על פי המחקר, בין השנים 2019 ל-2023, כ-11% עד 15% מרוכשי האייפונים החדשים עברו מאנדרואיד ל-iOS. המחקר מציין כי המשתמשים שעושים את המעבר מאנדרואיד לאייפון הם לרוב גברים ומרוויחים פחות ממשתמשי אייפון קיימים. מעניין עוד יותר לגלות ש-29% מהם, כמעט שליש, רכשו דגמי אייפון ישנים יותר או זולים יותר, כמו האייפון SE 3, האייפון 12 או סדרת האייפון 13. זאת לעומת 21% בלבד ממשתמשי האייפון הקיימים שעברו לאחד מהדגמים הללו באותה תקופה.

אייפון מול אנדרואיד. ShutterStock
עוברים מאנדרואיד לאייפון - בזול/ShutterStock

מגמה נוספת שעולה מהמחקר היא שמשתמשי אנדרואיד שעברו לאייפון ב-2023, דווקא כן רכשו בשיעור גבוה יותר את סדרת האייפון 14 החדשה יחסית (51% לעומת 56% ממשתמשי האייפון שעברו לדגם חדש). אז למה משתמשי אנדרואיד נוטשים לאייפונים הזולים יותר? על פי CIRP, סיבה אפשרית היא שהם מגיעים מטלפונים זולים יותר בעצמם, ולכן דגמי האייפון הישנים יותר או שאינם מסדרת ה-Pro מתאימים יותר לתקציב שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יתרה מכך, המחקר מציע שמשתמשי אנדרואיד שעוברים לאייפון עשויים שלא לחוש צורך לרכוש את הדגם החדיש ביותר עם כל התוספות הטכנולוגיות החדשות. לדבריהם, עבור משתמשים חדשים אלו, "הכניסה למערכת האקולוגית של אפל, השימוש ב-iMessage וב-FaceTime, ואולי אף חיבור האוזניות לאיירפודס, מספיקים כשדרוג משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully