וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטונים עם טוויסט: הפיצ'ר החדש של אינסטגרם יחסל את טיקטוק?

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 10:30

הרשת החברתית נותנת פייט לטיקטוק עם "Spins": כלי חדש המאפשר יצירתיות שיתופית דרך עיבוד סרטונים קיימים, ולא, זה לא מה שאתם חושבים. כך זה יעבוד

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

במאבק המתמשך מול טיקטוק, פיצ'ר חדש ומסקרן במיוחד שנמצא בשלבי פיתוח, יגיע בקרוב ל-Reels באינסטגרם: לפי פרסום של אלסנדרו פאלוצי, מתכנת ומדליפן ידוע, הרשת החברתית עובדת על תכונה חדשה בשם "Spins" ("סיבובים" בעברית), שתאפשר למשתמשים להוסיף את הטאץ' האישי שלהם לסרטונים קיימים של יוצרים אחרים.

בניגוד לפיצ'ר ה-"Remix" המוכר, שמדמה את תכונת ה-"Duet" של טיקטוק ומאפשרת לפרסם תגובה לצד המקור, Spins תאפשר יצירתיות שיתופית רבה יותר. משתמשים יוכלו להחליף את הטקסט או את הפסקול בסרטון Reels קיים, וליצור ממנו בדיחה או מסר חדש לחלוטין. לפי דיווחים, היוצרים המקוריים יקבלו קרדיט בכל פעם שמישהו יעשה Spins על ה-Reels שלהם, ויחשפו אותם לקהל רחב יותר. בנוסף, יוצרי ה-Reels יוכלו לבחור האם לאפשר שימוש ב-Spinsעבור כל סרטון בנפרד.

הפיצ'ר החדש עשוי להיות יתרון משמעותי לאינסטגרם. עד כה, Reels נחשבה בעיקר כחיקוי של טיקטוק. כעת, הפיצ'ר החדש מציע חוויה שיתופית וייחודית, שעדיין לא קיימת בפלטפורמה המתחרה. עם זאת, ה-Spins עדיין בפיתוח פנימי, ולא ידוע אם ומתי ישוחרר לציבור הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טיקטוק מאבדת גובה

בשבוע שעבר פורסם כי לאחר שנים של מאבק עיקש - אינסטגרם עקפה את טיקטוק במספר ההורדות העולמי בשנת 2023. הנתונים, שפורסמו על ידי חברת המחקר Sensor Tower, מצביעים על זינוק של 20% במספר ההורדות של אינסטגרם, שהגיע ל-768 מיליון. לעומת זאת, טיקטוק רשמה עלייה מתונה יותר של 4% בלבד, עם 733 מיליון הורדות.

גם כאן, הגורם המרכזי להצלחה של אינסטגרם מיוחס לפופולריות הגואה של תכונת Reels, סרטוני וידאו קצרים המתחרים ישירות בטיקטוק. בנוסף, נראה כי פלטפורמת שיתוף התמונות הוותיקה נהנית מיתרון של תכונות ותיקות וקהילה מבוססת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully