וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש חיל הים שלא מפחד לחשוף: "חוצנים עם טכנולוגיה מתקדמת מסתתרים באוקיינוס"

8.4.2024 / 0:08

אדמירל בדימוס טוען כי למרות הכחשות בלתי פוסקות של חיל הים האמריקאי, יש ביסוס אמיתי והוכחות לכך שבכדור הארץ מתבצעים כל הזמן ביקורים של יצורים עם טכנולוגיה לא אנושית. וגם: מה הקשר בין המלחמה של ישראל לחמאס לאירועים?

אדמירל טימוטי גאלודט טוען שיש חייזרים מתחת לפני הים/UAP Disclosure Group

אדמירל בדימוס בצי האמריקאי, שטוען שהיתה לו גישה לתיקים ומסמכים פנימיים סודיים ומסוווגים, אמר שהוא "משוכנע לחלוטין" שבכדור הארץ מתבצעים ביקורים קבועים של ציוויליזציה טכנולוגית לא אנושית, שנראה שיהקימה לה בסיס, לפחות חלקי, באוקיינוסים של כדור הארץ.

טים גלאודט, אדמירל-משנה (בכיר) לשעבר - דרגה המקבילה לאלוף בחיל הים הישראלי) אמר למגיש הפודקאסט הפופלארי כריסטיאן הארלוף בסרטון שנצפה ע"י 142 אלף איש: "אני משוכנע לחלוטין שאנחנו חווים סימנים של יצורים בעלי תבונה גבוהה יותר שאינם אנושיים. ישנה אינטליגנציה לא אנושית בכל האוקיינוסים, במיוחד כשמסתכלים על יונקים ימיים כמו לווייתנים, אבל אני נדבר על בינה גבוהה יותר שאינה אנושית. יש להם כלים שיכולים לעשות דברים שאנחנו לא יכולים להסביר, עם טכנולוגיה שאנחנו לא יכולים להסביר, ועם חוקי פיזיקה שלא מוכרים לנו".

צפו בראיון איתו

אדמירל גלאודט טוען כי בעקבות אינספור ראיות שראה הוא השתכנע שקיימת צורה כלשהי של בינה לא אנושית, ככל הנראה חייזרית, הפועלת בתוך האוקיינוסים של כדור הארץ ובסביבתם. לאחר שראה עותק מקדים של סרטון ה-"GoFast": "ראיתי את הסרטון 'GoFast' לפני שפורסם. קיבלתי אותו ברשת סודית וזה פשוט שכנע אותי שאנחנו לא לבד." (בדבריו אלה הוא מתייחס לסרטוני וידאו שצולמו ממטוסי קרב של צי ארצות הברית מנושאות המטוסים נימיץ ותאודור רוזוולט בשנים 2004, 2014 ו-2015 ופורסמו ע"י הוושינגטון פוסט ב-2017 ומתיימרים להראות מפגשים של מטוסי צבא ארה"ב עם כלי טיס יוצאי דופן, אשר נעו במהירות עצומה). בסרטונים אפשר לשמוע בבירור את הטייסים מאוד נרגשים מהעצם הבלתי מזוהה שבו הם נתקלו, כשאחד מהם אומר לחברו בקשר "מה לעזאזל הדבר הזה"?. בסרטונים אפשר גן לראות בבירור עצמים לא ברורים נעים במהירות, כאשר הטייסים מנסים לעקוב אחריהם וממש נרגשים ממה שהם ראו, מה שמעיד על כך שזה ממצא מסקרן ולא מוכר לטייסים. ב-2019 צבא ארצות הברית אישר שהסרטונים האלו אותנטיים ולא ערוכים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

למרות הכחשה רשמית מצד הממשל האמריקאי לאחרונה על כל מגע בין הצבא האמריקאי לחייזרים, אדמירל גאלודט טוען שהוא משוכנע שישנם סודות שצריכים להחשף. "אני משוכנע לחלוטין מכיוון שאני מכיר את האנשים שהיו חלק מהתוכניות הממשלתיות הוותיקות שפיקחו על גם איסוף ממצאים מאתרי התרסקויות וגם על ניתוח תופעות אוויריות בלתי מזוהות, ולכן אני מאוד סומך על האנשים האלה - אנשי מודיעין לשעבר ואנשי מחלקת ההגנה לשעבר - ואנחנו עובדים כצוות מאחורי הקלעים כדי לקדם חשיפה מבוקרת".

הוא טוען שגם למרות שאנשי הפנטגון החליטו שסודות העב"מים צריכים "להישאר מסווגים ולא ידועים לציבור", יש הרבה עבודה שמתבצעת מאחורי הקלעים כדי לקבוע מה באמת אותם עב"מים - או תופעות אוויריות בלתי מזוהות. "הממשלה עדיין לא יודעת מה הם, מאיפה הם באים או מהן הכוונות שלהם, אבל יש בידינו חומרים ונתונים נוספים שהממשלה לא רוצה לחשוף". לדבריו, הסיבה העיקרית לחשאיות היא ביטחון לאומי. "הם לא רוצים שהיריבות שלנו - בעיקר סין - ידעו שיש לנו את החומרים האלה, ושאנחנו אולי מנסים להשיג יתרון טכנולוגי עליהן".

אדמירל גלאודט אומר שהוא מבין שפרטים רגישים מסוימים צריכים להישאר סודיים, אבל לדבריו זה לא תירוץ לטשטש ולהחביא את הנושא כולו: "אנחנו צריכים לשחרר לידיעת הציבור רק את המודעות לכך שיש פה ביקורים. זה חשוב כי יש כל כך הרבה חששות הקשורים לביטחון הלאומי ובטיחות הציבור."

הוא לא לבד
בכיר בפנטגון קרא 200 אלף דוחות וקבע: "לממשלה יש עב"מים"

אנשי צבא לשעבר בשימוע בקונגרס: "הממשל מסתיר מידע על עב"מים"

אלה לא היו הטענות היחידות שלו. לאחרונה הוא טען גם כי "המחקר שלנו על תופעות אוויריות ומימיות בלתי מזוהות (UAP ו-USOs) טרנסמדיאליות נמוך מהאידיאל. אנומליות תת-ימיות אלה מסכנות את הביטחון הימי של ארה"ב, שכבר נחלש עקב הבורות היחסית שלנו לגבי המתרחש ברחבי האוקיינוס. נוכחות של צוללות אמריקאיות באוקיינוסים באותו הזמן מציעה הזדמנות חסרת תקדים למדע הימי. כדי להתמודד עם אתגרי הביטחון והמדע, יש להעלות את מחקר תופעות אוויריות ומימיות בלתי מזוהות לראש סדר העדיפות הלאומי בתחום חקר האוקיינוסים," הוסיף גאלודט.

אז מה מסתתר באוקיינוסים - חייזרים או אוייבים מבית?

לדברי איש הצבא האמריקאי לשעבר, אותם עצמים בלתי מזוהים יכולים לנוע לעיתים במעמקי האוקיינוס מבלי לצוץ כלל החוצה. הוא ציין שיש הרבה מחקר צבאי על מה שקורה למעלה בשמיים, מה שאומר שמעצמות עולמיות עשויות לבצע פעולות מתחת למים מבלי שאף אחד כמעט יידע. הוא גם הצביע על המלחמה המתמשכת באוקראינה, המלחמה בין ישראל וחמאס, מאגר הנשק הגרעיני ההולך וגדל של צפון קוריאה והמהלכים המסוכנים של סין מול טייוואן, וכינה אותם "איומים גוברים והולכים". לדבריו, "איום אחד שעשוי להיות גדול אף יותר מכל אלה הוא ברובו בלתי נראה: הרשת העולמית של כבלים תת-ימיים המספקים את עמוד השדרה של התקשורת העולמית והעברת המידע," כתב גאלודט בדו"ח שפרסם עבור מכון המחקר Sol Foundation.

על פי דיווח של הטלגרף, השבוע, גלאודט פרסם את הדו"ח שלו הבוחן את התופעה עבור קרן סול, קבוצה של אנשי אקדמיה, צבא ובעלי תפקידים ממשלתיים המוקדשת לחקר עב"מים. הקבוצה קוראת להפוך את החקירה של תופעות תת-מימיות לא־מזוהות (USO) לעדיפות לאומית בתחום האוקיינוסים עבור הממשל האמריקאי. היא טוענת שהתופעות האלה מתחת למים הן איום פוטנציאלי על הביטחון הימי. הדו"ח מתמקד באירוע שאירע באגואדייה, פורטו ריקו, שם מערכת דימות תרמית שהייתה על מטוס רשמי של רשות המכס וביטחון הגבולות של ארה"ב זיהתה כלי מהיר שנכנס לאוקיינוס האטלנטי ונעלם.

גלאודט דיבר בכנס האחרון של קרן סול ואמר: "רק בשנה וחצי האחרונות מאז שהתגייסתי לנושא וראיינתי אנשים שפגשתי, תריסר אנשים, אזרחים, אנשי צבא, משמר החופים, ימאים וצוללנים - כולם דיווחו על תצפיות בלתי מוסברות. עדיין אין לי נתונים. זה השלב הבא. אבל מדובר בכמה עשרות אנשים שראו תופעות באוקיינוסים שלנו, באוקיינוס השקט, במפרץ מקסיקו, בים הקריבי, בים התיכון, בהודו ובאוקיינוס האטלנטי הצפוני ובחוף המזרחי. אז זה קורה, ואני מנסה להבין את זה טוב יותר".

המשרד לפתרון תופעות אוויריות בלתי מזוהות (AARO) הכחיש מכל וכל את קיומן של ראיות לביקורים שכאלה. טים פיליפס, המנהל בפועל של AARO, אמר במהלך תדרוך פנטגון: "AARO לא מצאה שום ראיה ניתנת לאימות לכך שצפייה בתופעות אוויריות בלתי מזוהות מייצגת פעילות חייזרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully