וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב חוסמת צפייה חינמית בסלולר: רק מי שישלם יוכל לצפות בסרטונים ללא פרסומות

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 12:56

רוצים לצפות ביוטיוב ללא פרסומות? תאלצו לשלם: ענקית הווידאו ממשיכה את המאבק בצפייה החינמית - וחוסמת אפליקציות עם חוסמי פרסומות

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

יוטיוב ממשיכה להילחם בחוסמי פרסומות, והפעם היא מרחיבה את המערכה שלה לסלולר: עדכון חדש שהושק לאחרונה מקשה על משתמשים שצופים בסרטונים דרך אפליקציות צד ג' עם חוסמי פרסומות. מדובר בהקשחת עמדות משמעותית מצד יוטיוב, שמטרתה למנוע מאפליקציות אלו לנצל את ה-API שלה על מנת להציג סרטונים ללא פרסומות.

החברה הודיעה כי משתמשים כאלו עשויים להיתקל בבעיות טעינה או לקבל הודעת שגיאה: "התכן הבא אינו זמין באפליקציה זו". בשנה שעברה, יוטיוב החלה ב"מאמץ עולמי" לעודד צפייה בפרסומות או שדרוג ליוטיוב פרימיום. בנוסף, החברה החלה לחסום סרטונים למשתמשים עם תוספי חסימת פרסומות.

כעת, יוטיוב מבהירה שמדיניותיה לא מתירות "לאפליקציות צד ג' לחסום פרסומות, מכיוון שזה מונע מהיוצרים להרוויח מצפייה בסרטונים שלהם". החסימה מכוונת לאפליקציות צד ג' אשר משתמשות ב-API של יוטיוב כדי להציג סרטונים ללא הפרעה.

"אנחנו מאפשרים לאפליקציות צד ג' להשתמש ב-API שלנו רק אם הן פועלות על פי תנאי השירות של שירותי ה-API שלנו", מסרה יוטיוב. "כאשר אנו מוצאים אפליקציה שמפרה תנאים אלה, אנו נוקטים בצעדים מתאימים כדי להגן על הפלטפורמה שלנו, היוצרים והצופים".

כפתרון, מציעה יוטיוב פעם נוספת להירשם לשירות פרימיום ללא פרסומות. סביר להניח שזה לא יהיה חדשות טובות לכל המשתמשים שצופים ביוטיוב דרך אפליקציות חסימת פרסומות, אך נראה שיוטיוב לא מתכוונת לסגת בקרוב מהקרב שלה נגד חוסמי פרסומות.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully