וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהוב עולה: האוזניות החדשות של Nothing הן השקעה נכונה

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 12:22

חברת Nothing הבריטית רק השיקה את אוזניות Ear (a) שלה, וכבר לקחנו אותן לסקירה. מעבר לעיצוב (הצהוב) ולמחיר הנמוך, השאלה החשובה ביותר היא כמובן: איך הן נשמעות? ספוילר: שווה לשקול אותן אם אתם מחפשים אוזניות זולות

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing Ear (a)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ב-2021, חברת Nothing, סטארטאפ הטכנולוגיה הבריטי בהובלת קרל פיי, ממייסדי OnePlus, הוקמה חודשים ספורים לפני שהשיקה את אוזניות ה-Ear 1. האוזניות הציעו תמורה טובה לכסף (99 דולר) אבל סבלו מבאגים רבים וביטול רעשים בינוני. ומסתבר ששלוש שנים יכולות לעשות הבדל משמעותי. החברה חשפה בחודש שעבר את הדור השני של האוזניות, לצד דגם מוזל Nothing Ear (a), שמבטיחות לספק חווית שמע איכותית במחיר נוח משמעותית בהשוואה לדגם המקורי.

כמו בכל השקה של Nothing, במקביל להשקה בעולם, האוזניות החדשות הגיעו גם לישראל, ביבוא רשמי של רשת באג. האם הן שוות 439 שקלים ויצליחו לבלוט בשוק האוזניות הצפוף? (ולא בגלל הצהוב הצעקני) בדקנו.

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Nothing Ear (a)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב ונוחות

בין שלל האוזניות בשוק, צצים מדי פעם דגמים שמסרבים להשתלב בעדר. ה-Ear (a) של Nothing הן ללא ספק דוגמה מצוינת לכך. הן מגיעות בעיצוב זהה לדגם הרגיל, אך הפעם (גם) בגוון צהוב בוהק, שיחד עם העיצוב השקוף המוכר של החברה שחושף חלק מהרכיבים הפנימיים, הופך אותן למסוגננות יותר. הגימור עדיין מצוין וה-"גבעולים" של האוזניות כוללים לחצנים לשליטה על הסאונד, ביטול הרעשים ועוצמת השמע, בדומה לדגמים הקודמים.

בפועל, ה-Ear (a) יושבות בצורה נוחה מאוד ויציבה באוזן, גם לפרקי זמן ארוכים. הן קלות ולא גורמות ללחץ או אי נוחות, ולא מצאתי את עצמי מסדר אותן בכל כמה דקות (בעיה שקיימת בלא מעט אוזניות אחרות). האוזניות מגיעות עם מספר גדלים של טיפים סיליקוניים, כך שתוכלו להתאים אותן בצורה מושלמת לאוזניים שלכם. חיבור הטעינה כאן הוא מסוג USB-C ונמצא בחלק האחורי לצד ציר הקיפול של המארז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הגימור עדיין מצוין וה-"גבעולים" של האוזניות כוללים לחצנים לשליטה על הסאונד/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בכל אופן, נכון, לא כל אחד יתלהב מגוון צהוב. יש כאלה שיעדיפו להישאר באזורי הנוחות של השחור והלבן (שניתן גם כן להשיג בדגם הזה). אבל עבור אלה שמחפשים קצת שינוי, קצת ייחודיות אופנתית (יש שיגידו) - ה-Ear (a) בצהוב הן בחירה מושלמת.

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גוון צהוב בוהק יחד עם העיצוב השקוף המוכר של החברה שחושף חלק מהרכיבים הפנימיים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מנגד, אל תצפו שנרתיק הטעינה ישאר במצב מושלם לאחר שימוש ממושך. אחרי פחות משבוע, הפלסטיק הזול צבר יותר מכמה שריטות, הן מבחוץ והן מבפנים. למרות זאת, הוא נראה בסדר מבחינה מבנית והאוזניות מתחברות בצורה קלילה ובטוחה למגעים המגנטיים לטעינה.

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Nothing Ear (a)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סאונד וביצועים

בתור אוזניות נטולות חוטים, ה-Ear (a) מציגה תמונה מעורבת, עם באסים מרשימים. מה הכוונה? בעוד שברוב המקרים נהניתי מצליל מאוזן ונעים, נתקלתי במספר מקרים שבהם הרגשתי ירידה באיכות הסאונד שהציגה צליל פחות עמוק ויותר שטוח, בעיקר בעת האזנה למוזיקה עשירה בבס. כלומר הבסים היו מורגשים, אך לצלילים מסביב היה חסר עומק ועוצמה. רק לאחר ששיחקתי עם האקולייזר באפליקציה הצלחתי להתאים את הסאונד יותר לטעמי.

וקצת בהרחבה: הדרייברים המותאמים בגודל 11 מ"מ מפיקים צליל חד, נקי ודינמי. ואמנם, גם כאן איכות השמע לא מגיעה לרמת האלגנטיות של ה-AirPods Pro היקרות יותר, אך ה-Ear (a) מספקות חווית האזנה טובה בכל סגנונות המוזיקה, אפילו בצלילים גבוהים במיוחד.

סינון רעשים

ה-Nothing Ear (a) מצוידות בשלושה מיקרופונים בכל אוזנייה, טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לבחור שלוש רמות של ביטול רעשים אקטיבי (ANC), מה שמאפשר להתנתק ולהתרכז במשימות, גם בחללים רועשים כמו חדרי כושר או נסיעות בתחבורה ציבורית. אמנם סינון הרעשים כאן לא מגיע לרמה של אוזניות יקרות יותר כמו AirPods Pro של אפל, או WF-1000XM5 של Sony, אך ההבדל במחיר מפצה על כך.

מנגד, גולת הכותרת האמיתית, לטעמי, טמונה דווקא באטימה הפסיבית שלהן. קשה לקבוע בוודאות, ייתכן שמדובר בחוויה אישית, אך מהרגע שהכנסתי את ה-Ear (a) לאוזניים, הרגשתי בבידוד מרשים מהסביבה החיצונית, עוד לפני הפעלת הביטול רעשים. האטימה הפסיבית, כשלעצמה, הצליחה להחליש משמעותית את רעשי הרקע, והפכה את חווית ההאזנה לנעימה.

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גולת הכותרת האמיתית, לטעמי, טמונה דווקא באטימה הפסיבית שלהן/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפליקציה

האפליקציה (Nothing X שמה) מאפשרת לשלוט בעוצמת סינון הרעשים האקטיבי (ANC), במצב השקיפות ובאקולייזר (EQ). אפשר גם לבחור פרופיל סאונד עם באסים מודגשים יותר ופחות Treble, ולהתאים את הצלילים לטעמכם. עם זאת, ברמה האישית, פחות מצאתי בה שימוש והעדפתי להשאיר את ההגדרות כפי שהן.

למי שזה כן חשוב לו, כדיא לדעת שהעיצוב של האפליקציה מינימליסטי מאוד, מה שמקל על השימוש בה, אך ייתכן שחובבי התאמה אישית יתגעגעו לאפשרויות נוספות שנמצאות באפליקציות אחרות - כמו זו שמציעה סוני.

Nothing Ear (a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Ear (a) מספקות חווית האזנה טובה בכל סגנונות המוזיקה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חיי סוללה

על אף המחיר הנמוך שלהן - חיי הסוללה די מרשימים כאן. על הנייר, בחברה מבטיחים שהסוללה של ה-Ear (a) מספקת עד 9.5 שעות עבודה ללא סינון רעשים, ועם קייס ההטענה עד 42.5 שעות. ודגש חשוב: אין כאן טעינה אלחוטית.

בפועל, אחרי חמישה ימי שימוש אינטנסיבי, הצלחתי לרוקן בערך 50% מהסוללה של המארז. על סמך הניסיון שלי, הערכות די מדויקות, ואולי אפילו קצת נמוכות בהשוואה למה שהאוזניות באמת מסוגלות לתת. יתרה מכך, טעינה של 10 דקות בלבד של הנרתיק תספיק ל-10 שעות של חיי סוללה.

בשורה התחתונה

ה-Ear (a) לא מושלמות, אך במבחן המחיר הן עומדות בגאווה, עם תג מחיר של 439 שקלים - פחות מחצי ממחירן של אוזניות פרימיום כמו הסוני WF-1000XM5 או האיירפודס פרו. איכות הסאונד טובה ותתאים לרוב המאזינים, אך אודיופילים מושבעים עשויים לחפש משהו מעט יותר עשיר ומפורט, סינון הרעשים שלהן יעיל, העיצוב שלהן יפהפה ומושך תשומת לב וחיי הסוללה נהדרים ובהחלט שווה לשקול לבחור בהן אם אתם מחפשים אוזניות חדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully