וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישלון מפואר: חודש אחרי ההשקה - Humane AI מחפשת רוכש

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 13:58

חברת Humane, שהוקמה על ידי עובדי אפל לשעבר וגייסה 230 מיליון דולר, מחפשת רוכש תוך חודש בלבד מרגע השקת סיכת ה-AI שלה. הסיבה? המוצר פשוט לא טוב

ה-AI PIN של חברת Humane. Humane, יח"צ, עיבוד תמונה
ה-AI PIN של חברת Humane/עיבוד תמונה, Humane, יח"צ

חברת ההייטק הצעירה Humane מחפשת רוכש, כך על פי דיווח בבלומברג, כחודש בלבד לאחר השקת סיכת ה-AI שלה, ה-AI Pin. רבים ראו ב-Humane AI סיפור הצלחה מובטח: חברה שהקימו שני יוצאי אפל וגייסה 230 מיליון דולר, הבטיחה גאדג'ט מהפכני מבוסס בינה מלאכותית שיחליף את הסמארטפון שלנו. על פי בלומברג, Humane עובדת עם יועץ פיננסי ומקווה להימכר תמורת סכום שנע בין 750 מיליון דולר ל-1 מיליארד דולר.

הסיכה החכמה, הנענדת על החולצה, אמורה לבצע בטבעיות מטלות שונות שעד עכשיו ביצענו עם הסמארטפון, והכל בזכות בינה מלאכותית. כדי להשלים את המראה והתחושה העתידנית, לסיכה אין מסך תצוגה, אלא מקרן לייזר שמקרין את המידע הנחוץ ישירות לכף היד שלנו. הסיכה המדוברת והמסקרנת משכה המון תשומת לב בהדגמות שעשתה בתערוכת ברצלונה האחרונה. אבל אז, עם תחילת הסקירות באתרי ועיתונאי הטכנולוגיה המובילים בעולם, התלהבות פחותה הורגשה.

AI PIN. Humane,
AI PIN/Humane

הביקורות נגד ה-AI Pin היו קשות: היא איטית, התגובות לא רלוונטיות, משטח המגע מתחמם, חיי הסוללה קצרים, והכי חשוב - לא ברור למה צריך אותה בכלל כשיש לנו סמארטפון שמסוגל לעשות את כל זה, ואף יותר. The Verge הקדישו לא פחות מששה סרטונים לסיכה, שבהם, איך לומר בשפה עדינה - קרעו לה את הצורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

עם זאת, לאור הביקורות, ייתכן שהחברה הצעירה לא תצליח למצוא רוכש במחיר הגבוה שהיא קיוותה לו. ייתכן שסיפורה של Humane יהווה תזכורת לכך שגם עם הייפ גדול ומימון נדיב, לא כל רעיון טכנולוגי הופך להצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully