וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מתלבטים - האם בשידור החי הזה צולמו 'אנשי עץ זעירים'?

26.5.2024 / 0:13

בסרטון יוצא דופן אפשר לראות מעין ייצורים קטנים מתהלכים בתוך העץ. 15 מיליון איש כבר צפו ולא הצליחו להחליט מה זה, אבל הדעה הרווחת היא שאלו יצורים מיתולוגיים. לא מאמינים? צפו בעצמכם

האם אלה אנשי עץ קטנים שתועדו בשידור חי?/@selflextion

ראינו כבר הרבה דברים מוזרים במדור הזה, אבל זה באמת מדהים ובלתי נתפס (בהנחה שזה אמיתי, כמובן) - אנשים רבים נותרו בהלם אחרי שמשתמש טיקטוק שיתף שידור חי של מה שנראה בבירור כמו "אנשים זעירים שחיים בתוך עצים".

המשתמש, ‏@selflextion שמתאר את עצמו כ"מורה, מרפא ויועץ רוחני", פרסם את סרטון הלייב ב-10.5 וניתן לראות בו אותו הולך לכיוון עץ וצועק: "תצאו החוצה!... תחזרו! אני רק מנסה להיות חבר שלהם, אולי אתן להם קצת אוכל?", הוא הוסיף כיתוב לסרטון: "זה היה בלייב!!! מה אתם חושבים? יודעים מה זה היה?".

בסרטון שלו ניתן לראות די בבירור מה שנראה כמו "אדם' זעיר מאוד מציץ מאחד החללים שבעץ. הסרטון הזה, כפי שדמיינתם לעצמכם, חרך את הרשת וצבר כבר מעל 15 מיליון צפיות בטיקטוק בלבד ועוד מילוני צפיות ברתות נוספות..

צפו בתיעוד

מה זה לדעתכם?

אדם זעיר
משהו לא ברור
סתם רמאות
2407 משתתפים

אז מה זה היה לעזאזל? רבים מביו הצופים טענו שהיצור היה ככל הנראה היצור המיתולוגי דואֶנדֶה. על פי הפודקאסט "אגדות מדהימות", הדואנדס, המכונים גם אל דואנדה, מגיעים מהפולקלור הלטינו-אמריקאי ו"דואנדה" מתורגם באופן גס ל"אלף".

"הם מתוארים בסיפורים כיצורים בגובה של קצת פחות מחצי מטר, אבל אל תתנו לגודל הקטן שלהם להטעות אתכם, הם עדיין יכולים להנחית מכה כשבא להם. יש דונסים זכרים ונקבות, אבל הם נראים דומים מאוד. הם לא לובשים בגדים, מכוסים בשיער ארוך, ולזכרים לפעמים גם גדל זקן. הם חיים בדרך כלל בג'ונגל והתזונה שלהם מורכבת ברובה מפירות, כמו תאנים", נכתב באתר.

עוד תיעודים חסרי הסבר
"הגביע הקדוש" של העב"מים: תיעוד של עב"ם בומרנג ליד תחנת החלל

היא עברה למימד אחר? תיעוד של אישה "קפואה בזמן" מטריד את הצופים

@itsbobbyopp @selflextion if giants have been discovered to exist at some era in history, would it not be plausible for duendes or tiny humans to also exist? ? #itsbobbyopp #duendes #magick #folklore #faerie #leprechaun #consciousness #interdimensionalbeing ♬ original sound - Bobby | the Alchemist

לפי הפולקלור, דואנדס יכולים להיות טובים או רעים, תלוי במצב הרוח שלהם. עם זאת, ידוע שהם מאוד מגוננים על הבתים שלהם. אנשים רבים שהגיבו לסרטון, ביקשו מהבחור להיות מאוד זהיר כשאדם אחד כתב: "אלה נקראים דואנדס והם מאוד אמיתיים" ואחר הוסיף: "הייתי בפיליפינים ואמרו לי שדואנדה גר בעץ. לא האמנתי אז צחקתי על זה ולמחרת היה לי חום של 40 מעלות ופריחה בכל הגוף. זה אמיתי". אחרים הזהירו את הצלם שלא להאכיל את היצורים וכתבו: "אל תאכיל אותם. אלו הם יצורים כאוטיים ביותר, שידוע כי הם גורמים חוסר מזל למי שרואים אותם".

גולשים סבירים יותר הטילו ספק באמינות הסרטון ותהו האם הוא אמיתי, אבל בהתחשב בכך שהוא הועבר בשידור חי, רבים ענו להם שקשה לראות כיצד ניתן היה לזייף אותו. "עשיתי זום אין והאדם הקטן ממש מפוקסל", כתב צופה סקפטי, "אני לא חושב שזה אמיתי". "בימים האלה, למרבה הצער, אתה יכול להאמין למשהו רק אם אתה רואה אותו במו עיניך", כתב אדם נוסף.

האתר The Daily Dot פנה ל-@selflextion לקבל תגובה אך זו לא הגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully