וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכת ה-AI של יוצאי אפל לא רק גרועה ומאכזבת, אלא גם עלולה להצית שריפה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 11:53

אחרי שחיפשה רוכש, בעקבות ביקורות קוטלות - Humane מזהירה את לקוחותיה מפני סכנת שריפה במטען של הסיכה החכמה. פיצוי או החזר כספי? לא תקבלו

AI PIN. Humane, אתר רשמי
AI PIN/אתר רשמי, Humane

Humane, הסטארטאפ השאפתני שחלם להחליף את הסמארטפון שלכם עם סיכת הבינה המלאכותית החדשנית שלו, AI Pin, מוצא את עצמה כעת בעיצומו של משבר חמור נוסף. החברה הודיעה ללקוחותיה להפסיק באופן מיידי את השימוש במטען הנייד המצורף לסיכה, עקב חשש משמעותי לסכנת שריפה - כך לפי דיווח באתר The Verge. החברה טוענת כי היא פועלת לאתר ספק סוללות חדש, וכי הבעיה מוגבלת לאביזר הטעינה בלבד. מכשיר ה-AI Pin עצמו, כמו גם אביזרי הטעינה האחרים, אינם מושפעים וניתן להמשיך לטעון אותם.

ה-AI Pin, מאחוריו עומדים שני יוצאי אפל, שהושק בנובמבר האחרון במחיר של 700 דולר, נועד להיות מכשיר עצמאי ומופעל כולו על ידי בינה מלאכותית. הרעיון היה מהפכני: סיכה שמתחברת לבגד באמצעות מגנט, מצוידת במסך לייזר זעיר שמקרין מידע על כף היד, מצלמה מובנית, ויכולות תגובה לשאלות ופקודות קוליות. אך למרות ההבטחה הגדולה, המוצר ספג ביקורות קוטלות והוגדר ככישלון חרוץ.

ה-AI PIN של חברת Humane. Humane,
הסטארטאפ השאפתני שחלם להחליף את הסמארטפון שלכם, מוצא את עצמה כעת בעיצומו של משבר חמור נוסף./Humane

כעת, מתברר שהמכשיר לא רק מאכזב מבחינת הביצועים, אלא גם מסוכן לשימוש. Humane הודיעה כי הפסיקה את ההתקשרות עם ספק הסוללה, ושהיא מחפשת ספק חדש. בינתיים, החברה מבקשת מהלקוחות להפסיק להשתמש במארז הטעינה באופן מיידי, אך אינה מציעה החזר כספי או החלפה. במקום זאת, היא מציעה פיצוי בדמות חודשיים חינם של מנוי לשירותי החברה.

בחודש שעבר, כחודש בלבד לאחר ההשקה, פורסם כי החברה מחפשת רוכש. על פי בלומברג, Humane עובדת עם יועץ פיננסי ומקווה להימכר תמורת סכום שנע בין 750 מיליון דולר ל-1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully