וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר מזהיר מפני בואם של חייזרים בעקבות השחתת אתר מפורסם

24.6.2024 / 0:07

המנטליסט המפורסם אורי גלר פרסם אזהרה בעקבות תקרית חריגה בסטונהנג' ואמר: "מבנים מסוג זה מייצרים כוחות, והעובדה שמישהו ניסה לחלל אותו או לפגוע בו היא עלבון עצום"

האם יש חייזרים? לאורי גלר יש תמונה שמוכיחה שהתשובה היא כן/@yaron_zilberstain

המנטליסט אורי גלר ממשיך לייצר כותרות. אחרי שבשבוע שעבר טען שהוא לקח חלק בסיוע לסיכול מתקפת המל"טים והטילים האיראניים על ישראל באפריל, עכשיו הוא מזהיר כי השחתת אחד האתרים הפריהטסוריים המפורסמים בעולם, הסטונהנג' באנגליה, עלולה לעצבן חייזרים.

הסטונהנג' , טבעת אבנים עומדות שגובהן תשעה מטרים היא פלא הנדסי מסתורי, ומומחים עדיין חוקרים את שיטות הקמת האתר ואת מטרתו. המונומנט הפרהיסטורי שוכן במישור סולסברי שבמחוז וילטשייר באנגליה, כ-8 קילומטרים צפונית לעיר סולסברי. והוא בעצם מורכב מתעלה מעגלית רדודה שעל גדתה הפנימית בנויה סוללת עפר המקיפה מעגל גדול של אבנים עומדות שבמרכזו חמישה טריליתונים בצורת פרסה. הארכיאולוגים סבורים שהפסל המאובן הזה נוצר כ-2,000 עד 3,000 שנה הספירה. התרבות שבנתה את סטונהנג' לא הותירה אחריה שפה כתובה כלשהי, והיא עתיקה בהרבה מהתרבויות הראשונות שהותירו אחריהן כתובות כלשהן. נושאים רבים הקשורים לסטונהנג' עדיין שנויים במחלוקת.

ביום רביעי האחרון נעצרו שני פעילים סביבתיים מתנועת "Just Stop Oil" לאחר שריססו בספריי בצבע כתום (שמתכלה ונעלם) את האבנים באתר המפורסם. הם עשו זאת יום לפני היפוך הקיץ, בו נערכים טקסים רבים במקום, בדרישה שהממשלה הבאה תחתום על אמנה מחייבת משפטית להפסקת השימוש בדלק מאובנים עד לשנת 2030.

לפי גלר זה היה צעד אחד יותר מדי.

זה מה שהם עשו לסטונהנג'

לטענתו של גלר, לאתר יש משמעות קוסמית רבה והוא לא מכין מדוע המוחים בחרו לתקוף דווקא אתר "כל כך עוצמתי"., לדבריו, כפי שצוטטו בדיילי סטאר,המעשים הללו עלולים לעורר פעילות של חוצנים."לא אתפלא אם כבר הלילה או מחר תתרחש פעילות עב"מים מעל סטונהנג'", הוא אמר לאחר תקיפת האתר. "אני מאמין שיש למקום הזה קשר למקור חוצני. זה כמעט כמו מחשב עתיק. מבנים מהסוג הזה מייצרים כוחות, והעובדה שמישהו ניסה לחלל אותו או לפגוע בו היא עלבון עצום". בנוסף הוא מתח ביקורת על המשחיתים ואמר: "אם הם פועלים למען הסביבה, מדוע הם פוגעים בדבר כל כך עתיק, קדוש וחשוב לאנגליה?".

עוד על אורי גלר
אורי גלר עצבני על דו"ח העב"מים של הפנטגון: "זה בולשיט גמור!"

אורי גלר חשף תמונה "אמיתית" של "חייזרית עירומה"

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דבריו של גלר - על השער של הדיילי סטאר

בעקבות ריסוס האתר המפורסם, דובר מטעם קרן המורשת האנגלית אמר: "איננו יכולים להבין מדוע מישהו שמתיימר לדאוג לסביבה ינסה לפגוע במונומנט כזה ולגרום מצוקה לאנשים מכל רחבי העולם, כולל אלה שעבורם לסטונהנג' יש משמעות רוחנית".

מנכ"ל "English Heritage", ד"ר ניק מרימן, אמר: "קשה להבין את זה ואנחנו עצובים מאוד על הוונדליזם הזה, אבל התרגשנו מאוד מהודעות האהדה והתמיכה שקיבלנו. המומחים שלנו כבר הצליחו לנקות את האבקה הכתומה מהאבנים. חששנו מאוד ממה שיקרה אם הן יבואו במגע עם מים. עד כה נראה שאין נזק נראה לעין. האתר נפתח שוב למבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully