וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר עצבני על דו"ח העב"מים של הפנטגון: "זה בולשיט גמור!"

13.3.2024 / 0:03

אורי גלר מודה שהוא "רותח מעצבים" לאור פרסום דו"ח של הפנטגון שטוען שאין ראיות לקיומם של חייזרים וטוען שהוא ראה במו עיניו חייזרים ושהפנטגון מנסה במכוון להסתיר מידע מהציבור. הוא אפילו השווה את הפרסום לאסון צ'רנוביל ופרשת מוניקה לווינסקי

האם יש חייזרים? לאורי גלר יש תמונה שמוכיחה שהתשובה היא כן/@yaron_zilberstain

אורי גלר, אמן האשליות מכופף הכפיות, טוען שהוא "רותח מעצבים" לאחר שדו"ח שפירסם הפנטגון האמריקאי טוען שאין ראיות לקיומם של חייזרים: "זה בולשיט גמור. ראיתי אותם במו עיניי!".

מוקדם יותר החודש הפנטגון פרסם דו"ח לפיו בחן 80 שנה של תצפיות עב"מים והגיע למסקנה שאף אחת מהן אינה מבוססת. אורי גלר, שידוע בחיבתו לחייזרים וציין לא פעם שנחשף לעדויות לקיומם, טוען שהדו"ח שפורסם הוא "ערימה של שטויות מהבילות". מכופף הכפיות האגדי טוען שהוא החזיק בידו חתיכת עב"ם במעבדת מחקר של נאס"א לפני 50 שנה, לאחר שגויס ל-CIA על ידי בכירים שהתרשמו מיכולת השליטה התודעתית שלו.

גלר בן נ-77 אמר שהוא "רועד ורותח מעצבים" על מה שלדבריו הוא ניסיון הסתרה של ממשלת ארה"ב והוסיף בכעס: "הדו"ח הרשמי האחרון שלהם על עב"מים - שהופק על ידי המשרד לפתרון אנומליות בכל התחומים כביכול (אל תצחיקו אותי) שלהם, 'הבלתי משוחד והמחפש אמת' - זה עתה פורסם ותאמינו לי, זה בהחלט לא פגע במטרה בכל הנוגע לאמת. במקום זאת, כל מה שהדו"ח סיפק היא ערימה עצומה של בולשיט מהביל!!! זה הכל שטויות גמורות!!! זה הטיוח הכי ברור מאז שהממשלה הסובייטית ניסתה להעמיד פנים ששום דבר לא השתבש בצ'רנוביל. למעשה, הייתי אומר שזה עומד לצד פרשת ווטרגייט או הזמן שבו הנשיא ביל קלינטון אמר לכל העולם שהוא לא קיים יחסי מין עם מוניקה לוינסקי".

אורי גלר ותמונת חייזר. @theurigeller, GettyImages
אורי גלר טוען שראה חייזרים ויוצא נגד דו"ח הפנטגון/GettyImages, @theurigeller

"הדו"ח טוען שאין שום הוכחה לכך שממשלת ארה"ב נתקלה בחייזרים ושהמסה של תצפיות העב"מים ההיסטוריות (כולל העלייה הפתאומית של תצפיות בשנות ה-60) נגרמה למעשה, ככל הנראה, על ידי בדיקות של מטוסי ריגול אמריקאים מתקדמים וטכנולוגיית חלל. איזו ערימה של שטויות מגוחכות!! אני יודע שהממצאים של הדו"ח הזה לא שווים את הנייר שהם כתובים עליו! כל מסקנה המתוארת בדו"ח זה היא שטות גמורה, אורגנית וטהורה! כל העניין הזה הוא זבל מוחלט!! אל תגידו לי שאין הוכחות לכך שארה"ב נתקלה בחייזרים - ראיתי את זה בעיניים שלי! ממשלת ארה"ב לא רק נתקלה בהם - היא מסתירה אותם בהקפאה עמוקה!! והיא מחזיקה בהם כבר יותר מ-50 שנה!!''.

גלר הוסיף ותיאר כיצד הציגו בפניו טכנולוגיה חייזרית במרכז טיסות החלל גודארד במרילנד, ארה"ב, בשנת 1974, על ידי מהנדס התעופה והחלל ורנהר פון בראון, בונה רקטות נאצי לשעבר שגויס לעבוד עבור ממשלת ארה"ב בתוכנית החלל שלה. לאחר שגלר השתמש ביכולותיו לכופף את טבעת הנישואין של פון בראון כדי לשכנע אותו בכוחותיו, המדען פתח את הכספת שלו כדי לחשוף פיסת מתכת מסתורית שלדבריו היא "חתיכת עב"ם שהתרסק על כדור הארץ".

גלר סיפר: "ואז הוא לקח אותי ליחידת אחסון תת קרקעית - ששוכנת בבסיס נאס"א - שם הראו לי גופות חייזרים קפואות. בבקשה - מה שלא תעשו - אל תיפלו - ואני חוזר - אל תיפלו בשטויות של דו"ח ה-AARO הזה!". הוא הוסיף: "זהו ניסיון בוטה לקבור את הגילויים האחרונים וההתקדמות שנעשו על ידי כל חושפי השחיתות האמיצים ועדי הראייה שהתוודו כדי לספר את האמת!".

עוד בנושא:
אורי גלר מתעקש שראה "גופות חייזרים שנראות כמונו" בבסיס נאס"א

מביך: אורי גלר טוען שבתמונה הזאת רואים עב"מ - אבל לא תאמינו מה זה באמת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

על החוקרים האמריקאים הוטל לחקור מאות תצפיות בלתי מוסברות על ידי אנשי צבא כבר עשרות שנים. רבים הציגו סרטונים שהם צילמו של עב"מים שמבצעים תמרונים במהירות גבוהה מעבר ליכולת של כל כלי תעופה ידוע מעשה ידי אדם.

חושף השחיתויות של המודיעין האמריקני דיוויד גרוש טען כי גורמים רשמיים מצאו פסולת ו"ביולוגיות" חייזרים מ-10 עב"מים שהתרסקו על פני כדור הארץ. לדבריו, הטכנולוגיה שלהם נבחנה במטרה להעניק לארה"ב יתרון במירוץ החימוש העולמי.

אולם דו"ח הפנטגון קבע שאין שום ראיות שצורות חיים חוצניות ביקרו בכדור הארץ וטען שממשלת ארה"ב לא ביצעה פעולות חשאיות עם חלליות עב"מים שלכאורה נמצאו. למרות שהדו"ח הודה ש"דוחות UAP רבים נותרו לא פתורים", הוא מאמין ש"רוב המקרים הללו יכולים גם להיות מזוהים ופתורים כאובייקטים או תופעות נפוצות אם היו זמינים עבורם נתונים נוספים". עם זאת, פורסם כי הממשלה יוצרת ערכת זיהוי עב"מים ניידת כדי לסייע לצוות לאסוף מידע נוסף על מפגשים עתידיים במידה ויהיו כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully