וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר החזרות ממכירות: הסיכה החכמה של יוצאי אפל מוכיחה שהיא כישלון מפואר

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 17:54

מכירות מזעריות והחזרות המוניות: האם הסיכה החכמה של Humane.ai בדרך לגריטה המונית? וזו לא הבעיה היחידה של החברה

Humane AI/Humane

סיכת הבינה המלאכותית המדוברת של Humans.ai, שהושקה בבאז תקשורתי ובמחיר מופקע של 700 דולר, ממשיכה להוכיח שהיא אחת הכשלונות הגדולים אי פעם. על פי מקורות פנימיים שדיברו עם אתר The Verge, לא רק שהמכירות לא ממריאות, אלא שגם ההחזרות עולות על הרכישות החדשות, מה שמוביל לכך שרק כ-7,000 סיכות נמצאות בשימוש בעולם, לעומת יעד של 100,000 בשנה הראשונה.

Humans.ai שאפה למכור 100,000 יחידות בשנה הראשונה, אך נראה שהיעד רחוק מלהתממש. עד כה נמכרו כ-10,000 סיכות, כאשר 3,000 מהן הוחזרו. כעת, בעקבות המשבר, Humans.ai בוחנת אפשרויות למכירת החברה, כאשר HP נמצאת על פי הדיווחים בין המתעניינות. במקביל, החברה מנהלת מגעים עם משקיעים בניסיון לגייס הון נוסף.

בינתיים, Humans.ai הגיבה לדיווח ב-The Verge וטענה לאי דיוקים בנתונים הפיננסיים שפורסמו, אך לא פירטה מעבר לכך. לפי הדיווח, Humans.ai אינה מסוגלת לעשות שימוש חוזר בסיכות המוחזרות עקב מגבלות עם חברת הסלולר T-Mobile, מה שעלול להביא לגריטת המכשירים. החברה מחזיקה בסיכות המוחזרות בתקווה למצוא פתרון לבעיה.

למרות המשבר, Humans.ai ממשיכה לעדכן את תוכנת הסיכה ולהגיב למשוב המשתמשים. עם זאת, לא ברור האם החברה תצליח להתאושש ולמצוא שוק למוצר היקר והבעייתי שלה. כזכור, המכשיר זכה לביקורות שליליות רבות, וחוות הדעת של עיתונאי הטכנולוגיה של The Verge, WIRED וגם יוטיוברים משפיעים הייתה פה אחד: המוצר הזה גרוע.

AI PIN. Humane, אתר רשמי
AI PIN/אתר רשמי, Humane

בתחילה, Humans.ai צברה המון הייפ ואוויר חם: היה מדובר בחברה שהקימו שני יוצאי אפל וגייסה 230 מיליון דולר, שהבטיחה גאדג'ט מהפכני מבוסס בינה מלאכותית שיחליף את הסמארטפון שלנו: מדובר בסיכה חכמה הנענדת על החולצה, מבוססת כמעט כולה על ממשק קולי, ואמורה לבצע בטבעיות מטלות שונות שעד עכשיו ביצענו עם הסמארטפון והכל בזכות בינה מלאכותית. וכדי להשלים את המראה והתחושה העתידנית - לסיכה אין מסך תצוגה, אלא מקרן לייזר שמקרין את המידע הנחוץ ישירות לכף היד שלנו. העתיד כבר בפנים. לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully