וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפון הנייד הפך למלכודת מוות: צעיר חיבר את הסמארטפון לחשמל - ונהרג

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:43

התחשמלות קטלנית: צעיר הודי בן 24 מצא את מותו באופן טראגי, כאשר חיבר את הסמארטפון לחשמל. במשטרה המקומית מסרו: "אנו ממתינים לדו"ח הנתיחה שלאחר המוות וצוות בוחן גם את המטען עצמו"

מטען USB-C. ShutterStock
מטען USB-C/ShutterStock

בעוד הוויכוח על הקשר בין קרינה סלולרית לסרטן עדיין לא הוכרע, מקרה טרגי בהודו מדגיש סכנה אחרת, מיידית וקשה הרבה יותר: התחשמלות. גבר צעיר מבנגלורו שבהודו, בן 24 בלבד, איבד את חייו בנסיבות מחרידות כאשר ניסה לטעון את הטלפון הנייד שלו.

הצעיר, ששמו סריניבאס, התגורר במעון סטודנטים בעיר בעת האירוע, שהתרחש בחודש שעבר. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, הצעיר ניסה לחבר את המטען של הטלפון שלו לשקע החשמל, כאשר לפתע התחשמל וקרס על הרצפה. חבריו לדירה היו עדים לטרגדיה, ומיהרו לפנות אותו לבית החולים הקרוב, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

במדינה מדווחים כי המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, והחרימה את המטען לבדיקה טכנית. החשד הראשוני הוא שהצעיר נגע במטען בידיים רטובות, מה שהגביר את עוצמת ההתחשמלות - עד כדי מוות. בנוסף, הרשויות בודקות את האפשרות שהשקע היה שבור או שהמטען היה פגום. אנו ממתינים לדו"ח הנתיחה שלאחר המוות וצוות בוחן גם את המטען עצמו", אמרו במשטרה.

סריניבאס, בוגר אוניברסיטה, הגיע לבנגלורו כדי ללמוד מדעי המחשב, והוא הותיר אחריו משפחה וחברים. המקרה הזה מצטרף לשורה של אירועי התחשמלות קטלניים שקשורים לטעינת טלפונים ניידים בהודו בשנים האחרונות. באוגוסט בשנה שעברה, סמארטפון התפוצץ בידיו של ילד בן 8. באירוע אחר באותה שנה, סמארטפון של שיאומי התפוצץ והרג ילדה בת 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully