וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות של פלייסטיישן פתוחה

סוני פתחה מחדש את החנות המקוונת של פלייסטיישן 3 וקונסולת ה-PSP הניידת. משחקי הפיצוי שהובטחו ללקוחות - בקרוב

ברוכים השבים ל-Playstation Store. כחודש וחצי לאחר שפריצה אל שרתי סוני גרמה לכיבוי כל שירותי האונליין של פלייסטיישן 3 ו-PSP, אחרוני השירותים שנפגעו חזרו לפעול. הראשי שבהם, לפחות מבחינת הישראלים, הוא החנות האינטרנטית של שתי הקונסולות.

אלה מכם שרוצים כעת לקבל את הפיצוי שלהם – שני משחקי פלייסטיישן 3 בחינם (ושני משחק PSP אם היה לכם גם חשבון של הקונסולה הניידת ב-PSN), עדיין לא יכולים לעשות זאת. בסוני מבטיחים כי המשחקים יהיו זמינים להורדה בקרוב, אבל לא מתחייבים על תאריך. בנוסף, אם אתם לא נמצאים בישראל – או אם סוני חושבת שאתם לא נמצאים בישראל, מסיבות כאלה ואחרות – תזכו גם למנוי של 30 ימים לשירות הפרימיום Playstation Plus. בשירות הזה תקבלו גישה למשחקים כמו Burnout Paradise בחינם, הנחות על כותרים כמו Beyond Good & Evil וערכות נושא דינמיות.


רשימת משחקי PS3:

LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation

רשימת משחקי PSP:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation

סופה של תקופה רעה

היום, בעצם, מסתיים אחד הפרקים השחורים בהיסטוריה של סוני - תקופה של חודש וחצי בה הוגבלו השירותים המקוונים של קונסולת הדגל שלה בעקבות פריצה אל שרתי החברה. במהלך אותה הפריצה, נחשפו לעיני הפורצים פרטים של כ-75 מיליון חשבונות מרשת הפלייסטיישן, ועוד 25 מיליון חשבונות מרשת המשחקים המקוונים של סוני.

עם זאת, בשבועיים האחרונים, עת התחילה סוני להחזיר את שירותיה לפעילות, החל גל פריצה נוסף לאתרים השייכים לחברה. מספר אתרים אסיאתיים של סוני נפרצו, כמו גם האתר הקנדי של חברת הסלולר סוני-אריקסון. רק אתמול הודיעה קבוצת האקרים בחשבון הטוויטר שלה כי היא נמצאת בתוך בסיס נתונים של סוני לאחר שפרצה אליו, אך הדיווח הזה טרם אומת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully