וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מיקרוסופט מודה: Windows Phone 7 לא ממריא

12.7.2011 / 11:57

נתח השוק של מערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone 7 עדיין קטן מאוד, מודה מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר

מערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone 7 עדיין אינה מוצר מצליח של מיקרוסופט. כך הודה מנכ"ל החברה סטיב באלמר בפתח כנס השותפים של החברה, הנערך בלוס אנג'לס. בנאומו ציין באלמר את הצלחותיה של מיקרוסופט, ביניהן מערכת ההפעלה חלונות 7 וחבילת התוכנות המשרדיות אופיס. באלמר הודה כי Windows Phone 7 עדיין לא המריאה. "בשנה האחרונה עברנו מ'קטן מאוד' ל...'קטן מאוד'", אמר בהתייחסו לנתח השוק של מערכת ההפעלה, שהוא כאחוז אחד בלבד מכלל מערכות ההפעלה הסלולריות בארצות הברית. "אך אתם תראו התקדמות רבה בשוק בהמשך", הבטיח המנכ"ל.

באלמר אף ניצל את ההזדמנות לנגח מעט את חברת אפל, מבלי להזכיר את שמה. הוא התפאר ב-350 מיליון עותקי חלונות 7 שנמכרו עד היום, "בניגוד לחברות אחרות שחוגגות מכירה של 20 מיליון עותקים. 350 זה הרבה יותר מ-20", אמר.

מיקרוסופט השיקה את מערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone 7 בנובמבר 2010. בזמן ההשקה לא נרשמה התעניינות רבה במוצר, ובינואר 2011 פורסם כי נמכרו כבר שני מיליון מכשירים הכוללים את מערכת ההפעלה החדשה – ממוצע של 25,000 מכשירים ביום. בפברואר הפתיעה חברת נוקיה כשהודיעה שתתחיל לייצר מכשירים שישתמשו במערכת מבית מיקרוסופט (כנראה כבר השנה) – פעולה בה שתי החברות תולות תקוות גדולות. גם בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, המכונה "מנגו", תולים במיקרוסופט תקווה שתביא לשיפור עמדות בשוק מערכות ההפעלה הסלולריות, הנשלט על ידי אנדרואיד של גוגל, החולשת על יותר משליש מהשוק. אחריה נמצאת מערכת ההפעלה של האייפון, ה-iOS, עם נתח שוק של 26%.


עוד בנושא:

- Windows Phone 7 נפרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully