וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קינדל: אמזון תשיק מחשב לוח

14.7.2011 / 11:25

לדברי הוול סטריט ז'ורנל, ענקית הקמעונאות תצטרף לתחרות בשוק הטאבלטים עם דגם או שניים שיושקו בחודשים הקרובים

אמזון מתכננת להשיק מחשב לוח עד חודש אוקטובר הקרוב, כך מפרסם הוול סטריט ז'ורנל. המטרה: תחרות באפל, יצרנית האייפד, ומתן פלטפורמת חומרה לרכישת התוכן הדיגיטלי שאמזון מציעה.

לדברי המקורות המקורבים לאמזון שדיברו עם הוול סטריט ז'ורנל, הטאבלט החדש יכלול מסך בגודל 9 אינץ' ויירוץ על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. בניגוד לאייפד, הוא לא יכלול מצלמה. הוא ייוצר על ידי יצרן אסייתי ולא יעוצב על ידי אמזון עצמה. יתכן שהחברה תשיק דגל נוסף, שכן יעוצב על ידה.

המכשיר/ים החדש/ים יצטרכ/ו לחלוק את השוק גם עם הקינדל, הקורא האלקטרוני של אמזון (ששתי גרסאות חדשות שלו צפויות לצאת לשוק ברבעון השלישי של השנה, אחת מהן עם מסך מגע). החברה מתלבטת כיצד לשווק את הטאבלט בצורה שלא תפגע בקינדל, הנחשב למוצר הפופולרי ביותר שלה. באמזון לא בטוחים שלקוחות יהיו מעוניינים בקניית שני המכשירים, למרות שהקינדל מוגדר כמכשיר קריאה בלבד.

המכשיר החדש מבית אמזון יהיה עוד שלב במאבק בינה לבין אפל. במרץ תבעה אפל את אמזון בטענה שזו הפרה את הסימן המסחרי שלה, App Store. עם זאת, לאמזון יש אפליקציית קינדל לאייפד, דרכה היא מוכרת ספרים. אמזון תתקשה להדביק את אפל, שמכרה כבר כמעט 20 מיליון אייפדים, אך לדברי אנליסטים היא נמצאת בעמדה טובה יחסית כדי להתחרות עם אפל, מכיוון שכבר יש לה חנות תוכן דיגיטלי עם מבחר גדול. החברה גם יכולה למכור את הטאבלט החדש במחיר נמוך יותר, בתקווה להשלים את הפערים הכספיים ממכירת תוכן דרכו.

עוד בנושא:

- איך ישפיע המהלך המשותף של אמזון וליידי גאגא על שוק המוזיקה

- גרסה מוזלת של הקינדל בתמורה לפרסומות - יעבוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully