וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות היישומים הסלולרית של מיקרוסופט מגיעה לישראל

מיקרוסופט עומדת להשיק את חנות היישומים הסלולרית שלה בישראל כבר השבוע, אך התמיכה בעברית צפויה להגיע רק בקיץ

חנות היישומים של Windows Phone הופכת לזמינה בישראל. מיקרוסופט הודיעה בתערוכת הסלולר בברצלונה כי חנות היישומים הסלולרית שלה תגיע תושק בשבוע הקרוב ב-23 מדינות נוספות, ביניהן גם ישראל. ההכרזה של מיקרוסופט מדברך רק על החנות, לא על תמיכה בשפה העברית (שהינה חלקית מאוד במערכת ההפעלה כיום), כשההצהרה היחידה שנוגעת לשפות היא "[נוקיה] חשפה תוכנית להביא את הסמארטפונים שלה למדינות נוספות על ידי הרחבת תמיכה בחומרה ובשפות".

ביורוקום, נציגתה של נוקיה בישראל, מסרו לוואלה! TECH כי אכן לא מדובר בתמיכה מלאה בעברית נכון לעכשיו. "תאריך ההשקה בישראל נגזר מהתמיכה בעברית" נכתב בתגובה של יורוקום, "השפות השמיות ייכנסו למערכת ההפעלה רק סביב אוגוסט- ספטמבר. חנות היישומים הינה עוד שלב לקראת ההשקה".

ניתן להעריך כי ביורוקום מדברים על כניסת עברית יחד עם העדכון הגדול הבא של מערכת ההפעלה Windows Phone, ששם הקוד שלו הוא 'אפולו', שתאריך השקתו טרם נחשף באופן רשמי, אך ההערכות אכן מדברות על הרבעון השלישי או הרביעי של 2012.

העדכון הקרוב ביותר של המערכת, 'טנגו', צפוי להיות עדכון מינורי שמייעל את Windows Phone בצורה שמאפשרת להריץ אותה על מכשירים עם פחות זכרון ומעבד חלש יותר מהסטנדרט הקודם שנקבע על ידי מיקרוסופט, על מנת לאפשר לשותפותיה להשיק מכשירים זולים יותר.

נוקיה עצמה חשפה את אחד המכשירים הראשונים שמשתמשים ביכולת הזו הבוקר (ב'), כשהציגה את Lumia 610 שיעלה פחות מ-200 אירו באירופה. מדובר בטלפון עם מעבד בעל ליבה אחת, ו-256 מגהבייט זכרון בלבד.

עוד בנושא:

ההכרזות של נוקיה בברצלונה
ההכרזות של סמסונג בברצלונה
ההכרזות של HTC בברצלונה
ההכרזות של סוני בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully