וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אולפני הסרטים האמריקאי דורש סגירת אתר Hotfile

11.3.2012 / 12:00

סגירתו של MegaUpload הביאה את ארגון אולפני הסרטים לדרוש גם את סגירת אתר Hotfile, בטענה שמדובר בשירות זהה

לאחר נפילת אתר MegaUpload, ארגון אולפני הסרטים האמריקאי (MPAA) שם שוב על הכוונת מטרה דומה: האתר hotfile.com.בעתירה שהגיש טוען הארגון שמדובר באתר פיראטי בו 90% מהקבצים המועברים מוגנים בזכויות יוצרים, ודורש מבית המשפט לסוגרו.

אתר Hotfile הוקם ב-2006, והוא כיום אחד מעשרת אתרי שיתוף הקבצים הגדולים ביותר ברשת. בעתירה מתואר האתר כשירות שנסוב על הפרת זכויות יוצרים, ונטען שהוא למעשה זהה לאתר מגה אפלואד, שנסגר בגלל סיבה זו. "המודל העסקי של Hotfile זהה לזה של אתר מגהאפלואד – שלאחרונה הוגדר כעברייני בשל אותה התנהלות הקיימת ב-Hotfile. הנאשמים אפילו מודים שהם ייסדו את Hotfile כדי להתחרות עם מגהאפלואד. Hotfile אחראי למיליארדי הורדות פיראטיות, כולל סרטים ותוכניות טלוויזיה יקרי ערך. האתר קיים לייצר רווח מהפרה זו", נכתב בעתירה, שמזכירה גם שירותי שיתוף קבצים דומים שהפסידו בקרבות משפטיים בארצות הברית. הארגון טוען ש-Hotfile לא חסם מהשירות משתמשים שעברו על תנאיו הרשמיים והעלו קבצים המוגנים בזכויות יוצרים, וטוען שעובדי האתר גורמים בפועל להפרת זכויות אלו.

העתירה שהוגשה היא שלב נוסף במאבקו של ה-MPAA באתר זה. בפברואר 2010 הגיש הארגון תביעה נגד Hotfile, דבר שהוביל למאבק משפטו שבמהלכו הגיש האתר תביעת נגד שכוונה לאולפני "האחים וורנר" (החברים בארגון) בטענה של ניצול לרעה של כלי הגנת זכויות יוצרים. כעת מקווים ב-MPAA שהעתירה שהגישו לבית המשפט בפלורידה תאפשר סגירה מהירה של האתר, ללא צורך במשפט.


עוד בנושא:

- איגוד האולפנים: איומים למען SOPA
- הממשל האמריקאי סגר את Megaupload, אנונימוס נוקמים
- תעזבו את הוטפייל בשקט

  • עוד באותו נושא:
  • hotfile
  • mpaa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully