וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם בדרך לאנדרואיד: ההרשמה החלה

25.3.2012 / 11:06

אינסטגרם העלתה עמוד להרשמה מקדימה לגרסת האנדרואיד שהיא עומדת להשיק לאפליקציית הצילום הפופולרית

כבר חודשים שחברת אינסטגרם, מפתחת אפליקציית הצילום הפופולרית לאייפון, מבטיחה שזה רק עניין של זמן עד שתושק גרסה גם למכשירי אנדרואיד. עכשיו מסתמן שהצעד הזה נמצא ממש מעבר לפינה: אינסטגרם העלתה לאתר שלה עמוד להרשמה מקדימה בו יכולים משתמשים להזין את כתובת האי-מייל שלהם ולקבל, כך נראה, עדכון על יציאת הגרסה לאנדרואיד ואפשרות להורדתה. אופציה נוספת היא כי הנרשמים מראש יקבלו גישה לגרסת בטא שלא תהיה זמינה לכלל הציבור.

פתיחת אינסטגרם גם למערכת ההפעלה אנדרואיד תוכל להוסיף לשירות עוד עשרות מיליונים של לקוחות חדשים, המשתמשים במכשירים שונים של יצרנים שונים – כאשר המשותף להם הוא מערכת ההפעלה הסלולרית הפופולרית מבית גוגל, שעד עתה לא הייתה שותפה לאפליקציה שהפכה לתופעה. לפני כשבועיים הכריזה אינסטגרם שיש לה כבר 27 מיליון משתמשים ברחבי העולם, וזאת, כאמור, כאשר היא זמינה למערכת ההפעלה iOS של אפל בלבד. עוד נודע אז כי החברה נמצאת כעת בסיבוב גיוס של 40 מיליון דולר, שאמור להביא אותה לערך של 500 מיליון דולר. מנכ"ל החברה קווין סיסטרום הציג לאחרונה בחטף את אפליקציית האנדרואיד בכנס בו השתתף – הוא נפנף במכשיר אנדרואיד עליו היא מותקנת על הבמה, אך לא הציגה לעומק – למרות שהצהיר כי "במובנים מסוימים היא טובה יותר מאפליקציית ה-iOS שלנו".

סוג נוסף של התרחבות של אינסטגרם הוכרז בשבוע שעבר, כאשר החברה הודיעה על שיתוף פעולה עם שירות "היפסטמטיק" הדומה באופיו לאינסטגרם. במסגרת שיתוף פעולה זו יוכלו משתמשי היפסטמטיק לפרסם את תמונותיהם גם ב-Feed של אינסטגרם.


עוד בנושא:

- Instagram: להיט אינסטנט
- אינסטגרם מצליחה היכן שגוגל פלוס נכשלה
- פייסבוק בעקבות אינסטגרם: תוסיף פילטרים לתמונות

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully