וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי הבא של סמסונג יגיע באוגוסט

סמסונג עומדת לחשוף מכשיר חדש מסדרת גלקסי ב-15 באוגוסט, אך ככל הנראה לא מדובר בטלפון סלולרי

סמסונג מזמינה עיתונאים להשקת מכשיר גלקסי חדש, אך ככל הנראה לא מדובר בטלפון סלולרי. חטיבת האלקטרוניקה (ולא הסלולר) של סמסונג בארה"ב שלחה לעיתונאים בארה"ב הזמנה לאירוע שיתקיים ב-15 באוגוסט, בו תחשוף החברה את "מכשיר הגלקסי החדש ביותר" שלה.

שלושה מועמדים פוטנציאליים יש לתואר "מכשיר הגלקסי החדש". הראשון הוא דור חדש לטלפון ה-Note בעל המסך העצום שגדול יותר מ-5 אינץ', אך כאמור, כיוון שההזמנה לא הגיעה מחטיבת הסלולר כי אם מחטיבת האלקטרוניקה, סביר להניח שלא מדובר בו. מה עוד, שדיווחים קודמים גרסו כי את ה-Note הבא תחשוף סמסונג בתערוכת IFA, שתחל בברלין בסוף אוגוסט.

מה, אם כך, עשוי להיחשף ב-15 באוגוסט? המועמד הראשון, והסביר ביותר, הוא Galaxy Note 10.1 – טאבלט מבית סמסונג שבדומה לטלפון ה-Note כולל שכבה מיוחדת שמאפשרת להשתמש בעט מגע מדוייק יחד עם המכשיר. הטאבלט אמנם הוצג עוד בתערוכת ברצלונה בפברואר האחרון, אך מאז הוחזר ללוח השרטוטים, ועכשיו עשויה סמסונג לחשוף אותו מחדש.

מעבר לכך, יש לזכור כי בסדרת Galaxy ישנם גם נגני מדיה ייעודיים, אשר גם הם עשויים לעמוד במרכז ההכרזה. או, אם להאמין לשמועות, סמסונג עשויה לחשוף מוצר חדש לגמרי מסדרת גלקסי – מצלמה.



עוד בנושא:

- שופט באנגליה: ”הגלקסי טאב אינו 'קול' כמו האייפד”
- גלקסי S3: האנדרואיד הטוב ביותר
- Galaxy Note של סמסונג: בינתיים רק טלפון מגודל עם עט מגע

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully