וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינסטגרם תשיק אפליקציה ל-Windows Phone

11.9.2012 / 9:26

שירות הצילום הפופולרי יתרחב אל מעבר לאייפון ולאנדרואיד וישיק עד סוף השנה גם גרסה למערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט

אינסטגרם תתרחב גם מעבר לאייפון ולאנדרואיד, כך מדווח אתר The Verge. לפי דיווח באתר - שירות הצילום הפופולרי, אשר נרכש במיליארד דולר על ידי פייסבוק באפריל האחרון, ישיק אפליקציה למערכת ההפעלה הסלולרית מבית מיקרוסופט - Windows Phone. לא ברור אם האפליקציה עבור Windows Phone תותאם ספציפית לטכנולוגיית הצילום של המכשיר - ה-Pure View ותדע לנצלה.

בנוסף, לא בטוח אם אינסטגרם בונה בעצמה את האפליקציה או שהיא נתנה למיקרוסופט את האישור לעשות זאת עבורה. זהו נוהג של מיקרוסופט, המתקשה לגרום לחברות להשקיע משאבים בפיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה הסלולרית שלה, שאינה פופולרית בעולם. לעתים בונה מיקרוסופט את האפליקציות בעצמה ולעתים היא משלמת למפתחים שיעשו זאת - במטרה להרחיב את ההיצע בחנות האפליקציות שלה, המפגרת משמעותית מאלו של מערכות ההפעלה iOS של אפל ואנדרואיד של גוגל. כאשר מדובר באינסטגרם - קיימת סיבה נוספת לכך שאכן תפותח אפליקציה לווינדווס פון: מיקרוסופט השקיעה בזמנו בפייסבוק, שהיא בעליה של אינסטגרם כיום.

רמז ראשון לאפשרות שאינסטגרם תושק לווינדווס פון ניתן בסרטון פרסומת שהוציאה נוקיה למכשיר לומיה 920 עליו הכריזה בשבוע שעבר. בסרטון נראים בחטף שירותים שונים על גבי מסך המכשיר, כאשר אינסטגרם הוא אחד מהם. לפי הדיווח ב-The Verge, האפליקציה לווינדווס פון צפויה לצאת עד סוף השנה.


עוד בנושא:

- אינסטגרם מתחדשת עם שירותי מיפוי
- אינסטגרם תגיע גם לרשת?
- אינסטגרם לאייפון: מהיר יותר, נוח יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully