וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון פרובוקטיבי של מועמדת לראשות העיר הודלף רגע לפני הבחירות

23.10.2015 / 7:04

ולריה פרוקופנקו, מועמדת לראשות עיר באוקראינה, קיבלה הפתעה לא צפויה לקראת הבחירות הקרובות: סרטון חשפנות שלה שפורסם ברשת במטרה לפגוע בסיכוייה להיבחר. אך האם הוא עושה בדיוק ההפך ואולי היא בכלל תכננה את זה?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

המועמדת לראשות העיר אודסה שבאוקראינה, ולריה פרוקופנקו, בוודאי לא ידעה איפה לקבור את עצמה מרוב בושה כשסרטון חשפנות שלה הודלף השבוע לרשת - רגע לפני יום הבחירות הגורלי.

פרוקופנקו בת ה-21 מככבת בסרטון פרובוקטיבי בו היא נראית משתעשעת על המיטה, רוקדת למצלמה, נוגעת בעצמה בחושניות ומתפשטת כשעליה רק תחתונים וחזייה. הסרטון צולם בימי הדוגמנות שלה, כשהשתתפה בתחרות היופי "מיס אולימפיה". כעת, כשהסרטון פורסם ברשת וצובר פופולאריות גם בזמן כתיבת שורות אלה, פרוקופנקו צריכה להתחיל לדאוג לסיכוייה להבחר. או שמא לא?

מועמדת לראשות העיריה צולמה עושה חשפנות. צילום מסך
ולריה פרוקופנקו בימים שהיא בוודאי מעדיפה לשכוח/צילום מסך

על פי החשד, אחד היריבים של המתמודדת פרסם את הסרטון ברשת כדי לפגוע בסיכוייה לזכות בבחירות שיתקיימו ב-25 באוקטובר. על אף שהקשר בינו לבין פוליטיקה מקרי בהחלט, ייתכן שהפופולאריות של הסרטון דווקא תורמת לתעמולת הבחירות של פרוקופנקו - כשמי שעד היום לא התעניין במועמדת - בוודאי לא ישכח אותה כשיגיע תורו לשלשל פתק בקלפי.

עוד באותו נושא

קמפיין רשת חדש: תמונות עירום תמורת הצבעה בבחירות

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully