וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי?! צפו בתיעוד מפחיד של סמארפון יורק אש כמו דרקון

1.2.2018 / 9:29

פוביה מסמארטפונים זה כאן: טכנאי ניידים החליף סוללה בסמארטפון של אחד הלקוחות שלו כשלפתע המכשיר החל לירות לעברו אש ממש כמו דרקון. צפו בקטע המטריד

צילום מסך

אם גם לכם נמאס מההתעסקות האינסופית של דיירי ביתכם בסמארטפון - אולי כדאי שתראו להם את הסרטון הבא ואנחנו מבטיחים לכם שהם עוד יוציאו נגד המכשיר צו הרחקה. בקטע שתועד במצלמות האבטחה של חנות תיקונים בסין נראה טכנאי משחק עם סוללת המכשיר הנייד של הלקוחה כשלפתע זה יורה לעברו אש ממש כמו אחד הדרקונים של קאליסי. הריאקציה שנוצרה כל כך מוגזמת שלרגע ניתן לחשוב שהסרטון מפוברק (אבל הוא לא, כנראה שלא).

אז נכון שנחשפנו ללא מעט סמארטפונים שהתלקחו והתפוצצו במפתיע - אבל עוד לא ראינו כזה שפולט אש בצורה כזאת. למזלו של הטכנאי, זה הצליח לקפוץ אחורה בזמן, לחמוק מהלהבות ולצאת ללא פגע. המכשיר עצמו, לעומת זאת, ניזוק לחלוטין אחרי שעלה בלהבות.

טלפון עולה באש. צילום מסך
סמארטפון יורק אש בקטע מטריד למדי/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

זו הסיבה שאסור לנשוך את הסוללה של הסמארטפון

לכתבה המלאה

הלקוחה הגיעה לחנות כדי להחליף סוללה ונראית בסרטון עומדת מאחורי הדלפק ונבהלת למוות כשהמכשיר האהוב שלה מתגלה כדרקון יורק אש. לא ברור לגמרי באיזה דגם מדובר, אבל מהסרטון ניתן להניח שמדובר בסמארטפון של סמסונג. מה שכנראה הוביל לריאקציה החסרת פרופורציות הזאת היא התעסקותו של העובד בסוללה, כשזה נעץ בה משהו חד כמו עיפרון ויצר בה חור. הלקוחה מן הסתם לא שילמה על הנזק וקיבלה מכשיר חלופי בטמפרטורת החדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully