וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב ווטסאפ תפסיק לעבוד בעשרות סמארטפונים ויש לנו את הרשימה המלאה

21.6.2018 / 9:37

מעת לעת ווטסאפ מעדכנת את הסמארטפונים התומכים באפליקציה וככל שעובר הזמן, כך גם הדרישות של כוח העיבוד בסמארטפון עולות, לצד זה ולצד עלויות הפיתוח הרבות, ווטסאפ מודיעה כעת על סבב נוסף של סמארטפונים שיפסיקו לתמוך באפליקציה. אם הסמארטפון שלכם ברשימה, אתם בצרות

ווטסאפ. ShutterStock
"יש לכם את אחד מהסמארטפונים הבאים ברשימה? בקרוב ווטסאפ תפסיק לעבוד לכם"./ShutterStock

לאחרונה ווטסאפ פלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם ציינה אבן דרך משמעותית כשהודיעה על כמיליארד וחצי משתמשים פעילים. ווטסאפ עד כה תומכת בכל סמארטפון חכם בכל מערכת הפעלה מסוג iOS ואנדרואיד, גם הגרסאות הוותיקות. אך עבודת האחזקה של האפליקציה היא לא פשוטה ובווטסאפ משקיעים מאמצים אדירים כדי לתחזק את האפליקציה כדי שתמשיך לעבוד ללא תקלות בכל מערכות ההפעלה השונות ובכל הגירסאות. כעת ווטסאפ הודיעה כי במהלך השנתיים הקרובות תספיק לעבוד על סמארטפונים שמריצים גרסאות ישנות של מערכות הפעלה שונות. אם יש לכם את אחד מהסמארטפונים הבאים ברשימה, אנחנו ממליצים לכם להחליף אותו.

עוד בנושא:

טריק מגניב: איך לשלוח הודעות ווטסאפ לעצמכם?
העדכון האחרון של ווטסאפ כולל שלושה פיצ'רים חדשים
האפליקציה הישראלית שתשדרג לכם את הווטסאפ
לברי מזל בלבד: ווטסאפ משחררת עדכון חדש
לקרוא הודעה מלאה בווטסאפ מבלי שהצד השני יידע - לא תאמינו כמה זה קל

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
"בשנת 2020 מיליוני סמארטפונים יפסיקו לתמוך בווטסאפ"./ShutterStock

בעדכון שפרסמה בבלוג, הודיעה ווטסאפ על הפסקת תמיכה במאות סמארטפונים ישנים כמו מכשירי אנדרואיד ואייפון. עד כה ווטסאפ הודיעה כבר בעבר על תמיכה במכשירים כמו האייפון 3GS, מכשירי נוקיה בעלי מערכת ההפעלה סימביאן S60, מכשירי Windows Phone בגרסה 8.0, מכשירי אנדרואיד בגרסה 2.3.3 ובלקברי בגרסה 10. כעת אל הרשימה מצטרפים מכשירים נוספים וגרסאות נוספות שבהן ווטסאפ תפסיק לתמוך. ברשימה ניתן למצוא את כל האייפונים שמריצים את מערכות ההפעלה iOS 7 ומטה, מכשירי אנדרואיד המריצים את מערכת ההפעלה Gingerbread 2.3.7ומטה. בעולם היקף הסמארטפונים שמריץ את מערכת ההפעלה iOS 7 ומטה ומערכת ההפעלה של אנדרואיד Gingerbread 2.3.7 הם כמיליוני מכשירים שיפסיקו לקבל תמיכה בפלטפורמת המסרים הפופולרית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המשתמשים בעלי הסמארטפונים האלו יוכלו להשתמש באפליקציה עד שנת 2020, אך מעתה לא יוכלו יותר ליצור חשבונות חדשים. לטענת ווטסאפ הפסקת התמיכה נובעת עקב העדכונים הרבים שמשחררת, שדורשים כוח עיבוד שגדל ואילו הסמארטפונים האלו, לא מסוגלים לתמוך בגרסאות החדשות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully