וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתנסות ב-iOS 12 לפני כולם? כך תעשו זאת

26.6.2018 / 12:14

בחודש שעבר הציגה אפל את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה iOS. כמדי שנה, מציעה אפל למשתמשים, לנסות את הגרסה החדשה בגרסת ניסיון ציבורית. הגרסה ה-12 למערכת ההפעלה מציעה אפליקציה חדשה לניהול זמנים, שיחות וידאו קבוצתיות ועוד. כך תתקינו אותה על מכשירכם

בתחילת החודש הציגה אפל את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה iOS. כמדי שנה היא מציעה לקהל המשתמשים להירשם ולהתנסות בעצמם בגרסת הבטא לפני השחרור הרשמי. גרסה 12 של iOS מציעה כמה שיפורים משמעותיים בביצועי מכשירי האייפון וכן מאפשרת לאנשים להשתמש במכשיר שלהם בצורה חכמה ויעילה יותר. הגרסה החדשה תהיה זמינה לקהל הרחב רק במהלך חודש ספטמבר, לאחר אירוע ההכרזה שהחברה מקיימת מדי ספטמבר ומכריזה על האייפונים החדשים. עם זאת, אלו שלא אוהבים לחכות ישמחו לדעת שאפל מציעה כבר עכשיו להורדה את גרסת הבטא, גם אם אינכם מפתחים.

iOS 12 הגבלת זמן מסך. צילום מסך, צילום מסך
אפליקציית ניהול הזמנים החדשה של אפל/צילום מסך, צילום מסך

בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה נמצאת אפליקציית ניהול הזמנים החדשה שהציגה אפל באירוע המפתחים. האפליקציה תראה כמה שעות בזבזתם על האייפון במהלך היום ותציג נתונים של כמה זמן בזבזתם בכל אפליקציה. עוד תאפשר אפל להגביל זמן קצוב עבור כל אפליקציה ובמידה ועברתם את הזמן הזה, תופיע לכם התראה. כמו כן, תאפשר בגרסה החדשה ליצור אנימוג'ים בדמותנו שיגיבו לפי הבעות הפנים שלנו ואפילו ידעו לזהות את הלשון. עוד תוכלו לקיים שיחות וידאו קבוצתיות ב-FaceTime ולהשתמש באפקטים כמו אנימוג'י, סטיקרים, פילטרים ועוד במהלך השיחה.

עוד בנושא:
אפל חשפה את הגרסה החדשה iOS 12
חרשנו שבוע על הגרסה iOS 12 החדשה לאייפון
רגע לפני אירוע המפתחים של אפל: שלושה דברים שהיינו שמחים לראות בגרסה החדשה

כיצד תתקינו את הגרסה החדשה על האייפון שלכם?

לפני שתחשבו על לקחת צעד ולשדרג את האייפון שלכם למערכת ההפעלה החדשה, גבו אותו. השתמשו בתוכנת ה-iTunes של אפל או בשירות הענן שלה, iCloud, ועשו גיבוי למכשיר שלכם, שכן כל עדכון שלא מבוצע כשורה עלול לגרום לאיבוד מידע. לאחר הגיבוי, תרצו להיכנס לדף התוכנית ולהירשם אליה בחינם באמצעות חשבון ה-Apple ID שלכם. לאחר עמוד ההרשמה בו תסכימו לתנאי התוכנית, תעברו לעמוד עם הוראות לגרסת הבטא. בתחתית החלון יהיה כפתור עם הכיתוב "Enroll Your iOS Device" שיעביר אתכם לחלון חדש בו תצטרכו לבחור את סוג המכשיר שלכם. לאחר שבחרתם, התקינו את פרופיל הבטא.

מכשירכם יבצע מיד לאחר מכן אתחול, שלאחריו יציע לכם להתקין את גרסת הבטא כאילו הייתה גרסה רגילה לחלוטין. היכנסו להגדרות הכלליות באייפון ובחרו בעדכון תוכנה. במסך לחצו על הורד והתקן, מה שיוביל אתכם לבסוף לגרסת הבטא של מערכת ההפעלה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully