וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-899 שקלים: המילטון משיקה בישראל את הסמארטפון Redmi S2 של שיאומי

27.6.2018 / 14:16

שוק מכשירי הביניים נשלט ביד רמה על ידי שיאומי, וכעת המילטון, היבאונית הרשמית משיקה בישראל את מכשיר הביניים החדש של החברה, ה-Redmi S2. הוא מביא עמו מערך צילום כפול וביצועים משופרים. כמה הוא יעלה בחנויות?

חברת המילטון, יבואנית שיאומי הרשמית בישראל, השיקה הבוקר (ד') את השיאומי Redmi S2 המגיע עם זוג מצלמות כפול ומשלב גם בינה מלאכותית. מדובר בדגם החדש ביותר בסדרת מכשירי ה-S של החברה, שכעת שם דגש על יכולות צילום גבוהות יותר וביצועים משופרים. המכשיר יימכר בצבעים זהב אפור וורוד, ובשתי גרסאות: האחת עם 32 גיגה של זיכרון אחסון ו-3 גיגה של זיכרון ראם ואילו השנייה עם 64 גיגה של זיכרון אחסון ו-4 גיגה של זיכרון ראם. המחירים יהיו 899 שקלים ו-1,099 שקלים, בהתאמה.

עוד בנושא:
מבלי לקרוע את הכיס: שלושה סמארטפונים עד 999 שקלים
שואב האבק הרובוטי של שיאומי הושק רשמית בישראל
מפרט שווה בזול: שיאומי רדמי 5 ורדמי 5 פלוס הושקו הבוקר בישראל
שיאומי רדמי 5A הושק בישראל; המחיר - 499 שקלים

השיאומי רדמי S2.
הרדמי S2 של שיאומי

ה-S2 מגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין ברזולוציית HD+ ופאנל מסוג LCD. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 625 לצד 3 או 4 גיגה זיכרון ראם. עוד לסמארטפון מערך צילום אחורי כפול הכולל זוג עדשות: האחת 12 מגה-פיקסל ואילו השנייה של 5 מגה פיקסל, שתיהן עם מפתח צמצם של f/2.2. שיאומי שמה דגש על המצלמה הקדמית שכוללת חיישן 16 מגה-פיקסל, בינה מלאכותית המובנית בתוכנה שתאפשר תיקונים באופן דיגיטלי ומפתח צמצם של f/2.0. עוד למכשיר סוללה בנפח 3,080 מיליאמפר-שעה והוא תומך בשני כרטיסי סים או כרטיס סים אחד וחריץ לכרטיס הזיכרון.

כאמור, מחירו המומלץ לצרכן ביבוא הרשמי של המילטון, יעמוד על 899 שקלים לדגם עם 32 גיגה של זיכרון אחסון ו-1,099 שקלים לדגם עם 64 גיגה של זיכרון אחסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
השיאומי רדמי S2.
הרדמי S2 של שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully