וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: מעתה ניתן יהיה לפתוח קבוצות שבהן רק מנהלים יוכלו להגיב

1.7.2018 / 9:52

תתכוננו למהפך: הקבוצות בווטסאפ הולכות להשתנות מקצה לקצה, ממש כמו בטלגרם. החל מהיום ווטסאפ מאפשרת למנהלי הקבוצה לנעול אותה, כשרק הם יכולים לשלוח הודעות. העדכון זמין כבר עכשיו להורדה

ווטסאפ מרגישה את אפליקציית המסרים טלגרם נושפת בעורף. כדי לדאוג שגם לטלגרם לא יהיה שום סיכוי, ווטסאפ שבבעלות פייסבוק, משחררת עדכון חדש שכרגע מיועד רק עבור משתמשי האייפון. העדכון ישנה את האפליקציה כמו שלא הכרתם אותה עד כה. שירות המסרים הפופולרי שבבעלות פייסבוק, משרת מדי חודש 1.5 מיליארד משתמשים חודשיים ורק מדי יום, נשלחות בפלטפורמה מעל ל-60 מיליארד הודעות. הקבוצות בווטסאפ הן בין השימושים הפופולריים ביותר של השירות והם מאפשרים לאנשים בעלי תחומי עניין משותפים לפתוח צ'אט שבו מספר משתתפים מרובה של 256 אנשים. כולנו מכירים את הקבוצות שנועדו לעדכונים בלבד אבל בסוף מוצאות עצמן לקבוצות של חפירות. לכל הורה יש את קבוצת הווטסאפ של הגן ומעתה, היא עשויה להיות פחות מציקה.

עוד בנושא:
בקרוב ווטסאפ תפסיק לעבוד בעשרות סמארטפונים ויש לנו את הרשימה המלאה
דיווח חדש: "המייסדים של ווטסאפ שונאים לעבוד בפייסבוק"
האפליקציה הישראלית שתשדרג לכם את הווטסאפ

ווטסאפ עדכון קבוצות. צילום מסך
העדכון זמין כבר עכשיו וההגדרה קלה למדי/צילום מסך

בעדכון החדש שזמין כעת רק עבור משתמשי האייפון ובמהלך הימים הקרובים יהיה זמין גם עבור משתמשי האנדרואיד, ניתן יהיה לנעול את שליחת ההודעות של הקבוצות ולאפשר רק למנהלים בקבוצה לשלוח עדכונים והודעות, ממש בדומה לערוצים בטלגרם. את התכונה ניתן להפעיל כבר עכשיו על ידי כניסה להגדרות הקבוצה, שליחת הודעות ושם תוכלו לנעול את הקבוצה לשליחת הודעות רק על ידי מנהלי הקבוצה. עוד לפני מספר שבועות דיווחנו כי השירות יפסיק לעבוד בעשרות מכשירים. החברה הודיעה כי במהלך השנתיים הקרובות תפסיק לעבוד על סמארטפונים שמריצים גרסאות ישנות של מערכות הפעלה שונות, כמו iOS 7 ומטה וגרסאות אנדרואיד מתחת ל-2.3.7.

ווטסאפ עדכון קבוצות. צילום מסך
משתתתפים לא יכולים להגיב להודעות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully