וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכים ענקיים ונטולי שוליים: השגנו את האייפון 9 וה-X פלוס

שי מזרחי

1.7.2018 / 10:37

בעוד חודשיים נזכה לראות את טים קוק עולה לבמה ומכריז על האייפונים החדשים, כפי שקורה מדי חודש בספטמבר. הפעם, כמו בשנה שעברה, הצלחנו להשיג דגם מוקאפ של שני האייפונים החדשים שיושקו

אפל צפויה להשיק את סדרת האייפונים החדשה בספטמבר הקרוב. רגע לפני שזה יקרה, יש לנו כבר הצצה לאייפונים החדשים שתשיק. אפל צפויה להשיק שלושה אייפונים חדשים: אייפון X שיהיה זהה לנוכחי רק עם שדרוגים פנימיים, אייפון 9 עם מסך 6.1 אינץ' ועם מצלמה אחת שככל הנראה יהיה האייפון המוזל ואייפון X פלוס עם מסך בגודל 6.5 אינץ' ושתי מצלמות. בעבר שמתי את ידיי על דגמים של האייפון 8 ו-10 והפעם הצלחתי לעשות זאת שוב עם הדגמים החדשים שצפויים להיות מושקים בספטמבר הקרוב.

עוד בנושא:
רוצים להתנסות ב-iOS 12 לפני כולם? כך תעשו זאת
כל מה שאנחנו יודעים על ההכרזה הקרובה של אפל בספטמבר
כאב הראש החדש של אפל: האקרים מדגימים כיצד תוך דקות ספורות הם פורצים לאייפון

האייפונים 9 וה-X פלוס. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
האייפונים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

דגמי האייפון יגיעו בגדלים שונים: האייפון איקס פלוס עם מסך 6.5 אינצ' יגיע עם שתי מצלמות ואת זה ניתן גם לראות במוקאפ שהצגתי בסרטון ומופיע בתמונות. למעשה לפי המידע שקיבלתי הוא יראה בדיוק באותה הצורה כמו האייפון איקס שנמכר כיום. האייפון איקס פלוס מרגיש בדיוק כמו האייפון שמונה והשבע פלוס. הם באותו הגודל בדיוק. רק צריך לזכור שהאייפון איקס פלוס יגיע עם מסך מקצה לקצה ללא שוליים בעוד שדגמי הפלוס הקודמים הגיעו עם שטחים מתים בקצוות המסך. עדיין מוקדם לדעת בוודאות מה יהיה מפרטו הטכני של המכשיר, אבל את צורתו החיצונית אני יכול לחתום כבר עכשיו כפי שאתם רואים בסרטון ובתמונות. הכיסויים התקבלו על ידי חברת סקצ'.

דגם האייפון השני, העונה כרגע לשם - אייפון 9, יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינצ' ועם מצלמה אחורית אחת וזה ככל הנראה מאחר ואפל רוצה לתמחר אותו בעלות נמוכה יותר. צורתו של המכשיר בחלקו הקדמי זהה לאייפון איקס הנמכר כיום, אולם גב המכשיר טיפה שונה מאחר והוא יגיע עם מצלמה אחת.

האייפון 9 בעל מסך ה-6.1 אינץ' מרגיש מעולה ביד. לא גדול מדי ולא קטן כמו האייפון איקס הנוכחי. למעשה זה יכול להיות אולי האייפון עם הגודל האופטימלי המתאים לרוב האנשים. בשני המכשירים, החלק הקדמי צפוי להגיע עם המגרעת המוכרת מהאייפון 10 ועם שוליים דקים. דגם הפלוס מגיע עם מסך רחב יותר מאשר האייפון איקס הנוכחי, מה שהופך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר להרבה מאוד משתמשים שטענו כי רוחב המסך באייפון איקס הינו צר עבורם, במיוחד בהשוואה לדגמי הפלוס. את חיבור האזניות גם הפעם לא נראה. המכשירים יגיעו ללא מחבר אזניות ועם מחבר טעינה בלבד.

האייפונים 9 וה-X פלוס. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
האייפונים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
האייפונים 9 וה-X פלוס. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון החדש יגיע עם מערך צילום כפול ./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully