וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאנחנו יודעים על ההכרזה הקרובה של אפל בספטמבר

אירוע ההכרזה של אפל במרחק כמה חודשים מאיתנו והרשת גועשת בשמועות ודיווחים על העדכונים שהחברה תציג. נראה שמלבד אייפון מוזל ואוזניות חדשות, החברה עלולה להציג שינוי שיוכל להכעיס את הקונים אפילו יותר מהסרת חיבור האוזניות

אנחנו מרחק כשלושה חודשים בלבד מאירוע הכרזה נוסף של ענקית הטכנולוגיה אפל, והרשת גועשת בשמועות על מספר מכשירים חדשים שיעשו את דרכם לנאום ההצגה של המנכ"ל, טים קוק. אבל החברה לא מתכננת לעצור שם, ועוד באייפון X פעלה על מנת לנתק את עולם המשתמשים מחוטים, גם באופן שבו אנחנו מטעינים את הסמארטפון שלנו. אם הדיווחים נכונים, נראה שאירוע ההכרזה הצפוי הולך להציג כמה עדכונים מעניינים במיוחד.

לאפל עד כה לא היה מענה הולם למכשירים הזולים שמציפים את השווקים ומשתמשים רבים נוטים לבחור אותם בשל העלויות הנמוכות ועלויות האחזקה הנלוות שהן נמוכות משמעותית משל האייפונים, כמו החלפות מסך. כעת נראה שבספטמבר הקרוב תציג אפל, סוף סוף אייפון מוזל. הדיווח מגיע מחברת כיסויים שייצרה כיסוי עבור מידות האייפון החדש ואם לשפוט מדיווחים בשנים קודמות, ייתכן ומדובר בדיווח אמין למדי. על פי השמועות מחירו של האייפון "המוזל" יעמוד על 700 דולרים והוא יגיע עם מסך מסוג LCD, נטול שוליים כמעט לחלוטין בדומה לאייפון 10.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון X של החברה הציג את השינוי הגדול ביותר לסדרת האייפונים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד מעריכים כי האייפון החדש בעל מסך בגודל 6.1 אינץ' ויהיה ארוך יותר ורחב מהאייפון 10 הנוכחי, בעקבות המסך הגדול שהוא צפוי להגיע עמו. מאחורה ניתן יהיה למצוא גב זכוכית עבור הטענה אלחוטית ועוד יגיע עם זיהוי הפנים FACE ID בגרסה הנוכחית, בעוד שהאייפונים שיושקו לצדו, יגיעו עם זיהוי הפנים FACE ID בגרסה החדשה ומגרעת קטנה יותר.

עוד בנושא:

חרשנו שבוע על הגרסה iOS 12 החדשה לאייפון
פרטים ראשונים על שירות הוידאו של אפל
הודח מראש הטבלה: האייפון 10 כבר לא הסמארטפון הנמכר בעולם
האם כך יראה האייפון הבא? תמונות ראשונות דולפות לרשת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כמו כן, המפתחים בחברה האמריקנית רצו לסיים את הטעינה החוטית ולהתקדם לטעינה אלחוטיות באופן אקסקלוסיבי לכבוד 10 שנים לאייפון, אך בסופו של דבר החליטו לזנוח את הרעיון עקב מהירות ההטענה האיטית בטעינה אלחוטית ביחס לקצב הטעינה דרך חיבור חוטי. עוד הכללת מטען אלחוטי עם כל מכשיר אייפון X היה מקפיץ באופן ניכר את מחיר המכשיר שכבר עמד על 999 דולרים. עם זאת, אפל לא זנחו את הרעיון לגמרי והם עדיין מתכוננים לעבר עתיד חסר-חוטים. בהמשך החברה מתכננת להציג אייפון חסר חיבורים וחסר כפתורים לגמרי, ולכלול את הקו העיצובי החדש בכל הדגמים העתידיים.

קפסולת איירפודס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
האיירפודס של חברת אפל - צפויות לקבל שדרוג באירוע ההכזרה/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

ולבסוף, אירוע ההשקה צפוי לכלול גם דגמים חדשים לאוזניות האיירפודס של החברה. האיירפודס זכו להצלחה מסחררת ברחבי העולם, ונכון להיום הן מחזיקות בתואר האוזניות האלחוטיות הנמכרות ביותר. החברה צפויה להציג 2 דגמים חדשים לאוזניות, מה שיהפוך את האיירפודס לסדרת מוצרים, לצד גרסה משודרגת של הדגם הנוכחי. הדגם הראשון יהיה גרסת פרמיום לאוזניות המוכרות, ויכלול חסינות למים ופיצ'ר לסינון רעשי רקע. עוד החברה תציג דגם נוסף של אוזניות שיהיו על גבי האוזניים מאשר בתוכן, וזאת כנראה הודות לרכישה של חברת "ביטס" ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully