וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט הכי גדול שיש: באג בגלקסי S9 גרם להפצת גלריית התמונות האישית

3.7.2018 / 14:44

סיוט של כל בעל סמארטפון: להתעורר בבוקר ולגלות שהסמארטפון פשוט הפיץ את כל גלריית התמונות לאנשי קשר אקראיים. עבור כמה משתמשים זה לא היה סיוט אלא מציאות. בסמסונג בודקים את המקרה ובינתיים אתם יכולים להקדים תרופה למכה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

הסמארטפון נמצא איתנו בכל מקום ומתעד כל רגע מחינו. הוא גם מאחסן את כלה רגעים החשובים שלנו ואת כל המידע הכי אישי שיש. מכשירי האנדרואיד רגישים לכל נושא הפרטיות ואבטחת המידע, שכן רוב הוירוסים והנוזקות פועלות בעיקר על מכשירי האנדרואיד. הפעם הנזק החדש הגיע בגלל באג של יצרנית הסמארטפון עצמו. על פי הדיווחים, מכשירי Galaxy S9 ו-S8 שלחו באופן רנדומלי תמונות מתוך הגלריה אל אנשי קשר, כמובן ללא ידיעת בעל הסמארטפון וללא הסכמתו.

עוד בנושא:

תקלה חדשה ב-Galaxy S9: "לא ניתן לנהל שיחה יותר מחצי דקה"
חמישה טיפים שכל משתמש גלקסי חייב להכיר
בקרוב בישראל: סמסונג מכריזה על שלושה מכשירי ביניים חדשים
"סמארטפון מתקפל עם שלושה מסכים"; מה סמסונג מתכננת להשיק השנה?

פוסט REDDIT - גלקסי 9. צילום מסך, צילום מסך
"אתמול בלילה, באזור השעה 02:30 לפנות בוקר. הסמארטפון שלי שלח את כל גלריית התמונות לחברה שלי"./צילום מסך, צילום מסך

מהבאג סבלו כמה משתמשים שדיווחו ברשת הפורומים הגדולה בעולם רדיט. לטענתם, זה לא המקרה היחידי ויש עוד מקרים נוספים. הם טענו כי הסמארטפון שלח תמונות אקראיות מגלריית התמונות אל אנשים אקראיים ששומרים באנשי הקשר. ההודעות יוצאות ישירות מתיבת ההודעות המובנית של סמסונג. עוד משתמש דיווח כי חברתו קיבלה את כל גלריית התמונות מבלי שידע על כך ומבלי ששלח את התמונות. עוד הדגיש כי במכשיר שלו לא הופיעו ההודעות שנשלחו. דובר סמסונג העולמית הגיב לטענות ומסר: "אנחנו ערים לתלונות אודות הבאג. אנחנו והצוותים הטכניים שלנו בודקים את זה לעומק. לקוחות שמודאגים, מוזמנים להתקשר אלינו".

עוד באותו נושא

חמישה טיפים שכל משתמש גלקסי חייב להכיר

לכתבה המלאה

הפתרון הזמני

עד שסמסונג תוציא עדכון או שתוציא הבהרות נוספות בקשר למקרים שהתגלו, תוכלו אתם להקדים תרופה למכה על ידי הסרת הרשאות הגישה של אפליקציית הסמסים לגלריה. כדי לעשות זאת, היכנסו להגדרות, אפליקציות, חפשו את אפליקציית הגלריות ואז בחרו בהרשאות. שם הסירו את ההרשאות של אפליקציית ההודעות. מעתה אפליקציית הסמסים לא תוכל לגשת לגלריה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully