וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר גבוה יותר ותוספת זניחה: הצלחנו להצטרף למסלול הסודי של נטפליקס

6.7.2018 / 10:51

"זה רק ניסוי" מבהירים בחברה אבל אנחנו הצלחנו לשים את ידנו על המסלול החדש שנטפליקס מציעה במחיר גבוה יותר משמעותית. בעולם כבר מעריכים כי המסלול החדש יחליף את מסלול הפרמיום הקיים ויגרום לעליית מחירים של המסלולים האחרים

זה רק ניסוי בנטפליקס מבהירים: נטפליקס גרמה לטלטלה בהוליווד כשהיא אוספת את התבונות של המשתמשים ושינתה את הרגלי הצפייה של כולם. אם שירות הסטרימינג הולך להתקדם לפי התוכניות, נטפליקס תהנה מגידול משמעותי של מנויים שכיום עומד על 125 מיליון וייתכן שגם תנסה להעלות את הרווחים על ידי העלאת מחירים. משתמשים בעולם דיווחו שראו מסלול חדש בנטפליקס שעולה 3 אירו יותר מהמנוי 4K הקיים, כלומר המנויי עולה 20 דולרים ובבדיקה שלנו, המנוי זמין בישראל במחיר של 59.90 שקלים במקום 49.90 שקלים. על פי טבלת ההשוואה שזמינה בעברית, המנוי מציע יכולות אודיו משופרות בלבד.

המסלול החדש של נטפליקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"בחו"ל דיווחו כי המסלול מוסיף תמיכה ב-HDR ואילו בארץ מדובר באודיו משופר בלבד"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

"אנחנו ממשיכים לבדוק דברים חדשים בנטפליקס ולבצע בדיקות כל הזמן. במקרה הזה, אנחנו בודקים שינויים במחירים והוספת פיצ'רים חדשים כדי להבין טוב יותר את הערך של נטפליקס עבור המשתמשים. לא כולם יראו את המסלול החדש ואת הפיצ'רים החדשים שכלולים בנושא", אמר דובר נטפליקס.

עוד בנושא:

הטיפ הסודי בנטפליקס: בלחיצת כפתור תפתחו תכנים נוספים
"אסור להסתכל אחד על השנייה יותר מחמש שניות": ההוראות המחמירות של נטפליקס לעובדים
מדוע נטפליקס העלימה את המילה "שלום" מהחולצה של ג'יי זי?

המסלול החדש שהצלחנו להצטרף אליו ולהיות חלק מהניסוי של נטפליקס, עולה 59.90 שקלים ומציע במקרה שלנו אודיו משופר. בחו"ל דיווחו כי המנוי גם הוסיף תמיכה בצפייה ב-HDR, כלומר טווח צבעים דינמי רחב. במהלך ארבע השנים האחרונות, חברת נטפליקס העלתה את המחירים מדי שנה בדולר אחד בלבד, ייתכן שגם כשהמסלול החדש יושק, נטפליקס תעלה את המחירים כפי שעשתה בעבר. כמובן שמדובר בשמועות וספקולציות, ייתכן וגם נראה שנטפליקס מצרפת רק את המסלול החדש לשלושת המנויים הקיימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully