וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד היקר ביותר הושק היום בישראל: כל הפרטים על ה-U12+ של HTC

15.7.2018 / 13:00

מכשיר הדגל החדש של HTC עשה כותרות ברחבי העולם הודות לעיצוב החדש שלו הכולל גב שקוף ושילוב ארבע מצלמות שנחשבות לבין הטובות בעולם. טאצ'גרופ, יבואנית HTC בישראל, השיקה אותו באופן רשמי הבוקר עם תג מחיר שגורם לנו לתהות - האם הוא באמת שווה את זה?

שלושה חודשים אחרי שהושק בעולם, מכשיר הדגל של HTC, ה-U12 פלוס נוחת בישראל. הוא כולל מסגרת לחיצה ומערך צילום שנחשב לבין הטובים בעולם. כעת הוא נוחת בישראל באמצעות היבואן הרשמי טאצ'גרופ. מכשיר הדגל של HTC כולל מסך בגודל שישה אינץ' ברזולוציית QHD+, נטול שוליים כמעט לחלוטין ותומך בטווח צבעים דינמי רחב בהתקן האחרון. בדומה לקודמו, הוא מגיע עם מסגרת לחיצה, כלומר לחיצה על נקודות במסגרת יפעילו אפליקציות או יבצעו פעולות שהמשתמש יגדיר מראש.

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים האחרונה ביותר מבית קוואלקום, הסנאפדרגון 845, לצד 6 גיגה של זיכרון ראם ו-128 גיגה של זיכרון אחסון. שיפור משמעותי בהתאם לנפחים בדגם של השנה שעברה. עוד למכשיר סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה. ה-U12 פלוס מגיע עם עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 וגב שקוף מזכוכית שמבליט את טרנד העיצוב החדש ביותר של עולם הסמארטפונים, אך למרות זאת, הוא אינו מציע טעינה אלחוטית.

עוד בנושא:
10 הסמארטפונים עם המצלמות הכי טובות בעולם
הסמארטפון היקר בישראל: HTC 11 הושק רשמית בארץ - מה הוא מציע?
הסמארטפון הלחיץ הראשון: HTC השיקה את U11 העוצמתי

ה-HTC U12 PLUS. צילום מסך
מכשיר הדגל החדש מבית HTC מושק בישראל/צילום מסך

עוד HTC ממשיכה בשילוב רמקולים קדמיים כמו בשאר מכשירי הדגל שלה, שבב DAC לשיפור איכות האודיו וכן כוללת בערכה אוזניות עם מנגנון ביטול רעשים. מערך הצילום במכשיר כולל ארבע מצלמות בסך הכל: שתיים מאחורה, האחת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.8 ומייצב תמונה אופטי (OIS) ואילו השנייה 16 מגה פיקסל עם זום אופטי פי 2, ושתיים מקדימה, שתיהן 8 מגה פיקסל.

הסמארטפון זמין לרכישה כבר היום ומחירו לא זול; הוא יעלה לכם 3,690 שקלים ביבוא רשמי של טאצ'גרופ. תג המחיר הופך אותו לאחד מהסמארטפונים היקרים ביותר שנמכרים כיום בישראל. לצורך השוואה, מחירו בארה"ב עומד על 849 דולרים, שהם כ-3,092 שקלים והמחיר נשאר אטרקטיבי, כשמוסיפים את המע"מ בישראל. המכשיר זמין לרכישה דרך אתר היבואן וברשתות המובחרות, כשבהמשך יגיע גם לחלק ממפעילות הסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully