וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות המוזיקה דיזר מציע חבילה חדשה בתשלום שנתי

18.7.2018 / 16:10

התחרות בין שירותי המוזיקה מעלה הילוך ודיזר מקדימה את כולם: שירות המוזיקה הצרפתי השיק היום (ד') חבילה חדשה בתשלום המתחדש מדי שנה. עוד דיזר מציעה מנויים המיועדיפ למשפחות או סטודנטים במחירים אטרקטיבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי Deezer הושק בישראל בדצמבר האחרון ומאז הצטרפו מעל 50 אלף מנויים. השירות זמין כיום ב-185 מדינות ומציע מגוון מוזיקלי רחב של 53 מיליון שירים. כעת דיזר מציעה מסלול חדש המיועד לאנשים שרוצים לשלם מראש על מנוי לשנה, במחיר של עשרה חודשים בלבד, כלומר חודשיים מתנה. משתמשים חדשים ומשתמשים רשומים במסלול החינמי, יוכלו להצטרף למסלול השנתי שיעלה 199 שקלים במקום 238 שקלים, כלומר הנחה של 39 שקלים ותשלום חודשי של 19 שקלים בלבד.

עוד בנושא:

שוק הזרמת המוזיקה מתחמם: דיזר מציעה מנוי בשקל אחד
התחרות בעולם הסטרימינג מעלה הילוך: דיזר משיקה פיצ'ר חדש
דיזר מציעה מבצע לסטודנטים בעשרה שקלים לחודש
מתכוונים לשלוט בעולם הסטרימינג: ביקרנו במשרדים של דיזר בצרפת

המסלול החדש נקרא: "פרמיום פלוס". בו ניתן להאזין למוזיקה באיכות גבוהה. במקביל למבצע החדש, דיזר ממשיכה להציע את מסלול הסטודנטים עליו הכריזה בחודש שעבר, המיועד עבור סטודנטים עד גיל 25 וכולל גם חודש חינם למצטרפים חדשים לשירות.

תוכניות החדשות של דיזר. צילום מסך, צילום מסך
מבחר של מינויים המתאימים לכל סוגי המאזינים./צילום מסך, צילום מסך

דיזר התחדשה לאחרונה במספר אפשרויות חדשות כמו SongCatcher, בדומה לשאזם המאפשרת זיהוי שירים מתוך האפליקציה והוספה מהירה ונוחה של השירים אל תוך תיקיית המועדפים או לפלייליסט. עוד עדכנה את פורמט ה-Flow, שירות התאמת מוזיקה אוטומטי. מבין שירותי המוזיקה הפופולריים, דיזר ואפל מיוזיק הינן היחידות המציעות מנוי מוזל עבור סטודנטים. ספוטיפיי לעומת זאת, אינה מציעה מנוי למשפחות, לסטודנטים או מנוי שנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully