וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הזרמת המוזיקה רותח: דיזר מציעה מבצע לסטודנטים בעשרה שקלים בחודש

27.6.2018 / 13:44

דיזר מציעה מסלול חדש המיועד לסטונדטים: מנוי לשנה תמורת עשרה שקלים בחודש. שוק הזרמת המוזיקה מתחמם עוד יותר ועוד ברקע שספוטיפיי מרחיבה את האפשרויות למשתמשים החינמיים, דיזר מוסיפה מסלול חדש המיועד לסטונדטים במחיר מוזל

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי Deezer הושק בישראל בדצמבר האחרון ומאז הצטרפו מעל 50 אלף מנויים. השירות זמין כיום ב-185 מדינות ומציע מגוון מוזיקלי רחב של 53 מיליון שירים. כעת דיזר מציעה מסלול חדש המיועד לסטודנטים תמורת 9.90 שקלים לחודש למשך שנה. מדובר במסלול הפרמיום המשופר הנקרא "פרמיום פלוס". ובו ניתן להאזין למוזיקה באיכות גבוהה. המסלול מיועד עבור סטודנטים עד גיל 25 וכולל גם חודש חינם למצטרפים חדשים לשירות. "יש בישראל כ- 600 אלף סטודנטים שנחשבים לקהל אשר מאמץ חדשנות מהיר ומוביל טרנדים. אנו מאמינים כי אנו מביאים להם הצעת ערך טובה ועולם עשיר של מוזיקה אשר תואם את סגנון החיים שלהם", אמר עמרי דולב, מנכ"ל לב גרופ מדיה המפעילה את Deezer בישראל.

עוד בנושא:
שירות הזרמת המוזיקה "דיזר" הושק רשמית בישראל
שוק הזרמת המוזיקה מתחמם: דיזר מציעה מנוי בשקל אחד
ספוטיפיי, דיזר ואפל מיוזיק: בדקנו את שירותי הסטרימינג
התחרות בעולם הסטרימינג מעלה הילוך: דיזר משיקה פיצ'ר חדש

דיזר מבצע סטודנטים. יח"צ,
דיזר מציעה מבצע לסטודנטים בעשרה שקלים לחודש/יח"צ

דיזר היא אפליקציית הזרמת המוזיקה היחידה המאפשרת הזרמת מוזיקה באיכות Hi-Fi המרבית. עוד התחדשה לאחרונה האפליקציה במספר אפשרויות חדשות כמו SongCatcher, בדומה לשאזם המאפשרת זיהוי שירים מתוך האפליקציה והוספה מהירה ונוחה של השירים אל תוך תיקיית המועדפים או לפלייליסט. עוד עדכנה את פורמט ה-Flow, שירות התאמת מוזיקה אוטומטי. סטודנטים יוכלו לחדש את המבצע עד 3 פעמים כל עוד דיזר תמשיך להציע אותו. מבין שירותי המוזיקה הפופולריים, דיזר ואפל מיוזיק הינן היחידות המציעות מנוי מוזל עבור סטודנטים, בעוד שספוטיפיי אינה מציעה מסלול לסטונדטים וגם לא מסלול משפחות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully