וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורנו באינסטגרם חוגג: האשטגים חדשים עוזרים להפיץ תמונות עירום

29.7.2018 / 9:46

בעוד שנראה שרוב המשתמשים באינסטגרם הינם צעירים וכאלו הנחשבים לקטינים, בעיה חדשה פוקדת את אינסטגרם: גל של תמונות ערום שפוקדות את הרשת החברתית ובפייסבוק מתקשים להסיר את התמונות וסרטוני העירום שמתפרסמים לעיני כולם

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
מצאו דרך חדשה להפיץ תמונות עירום באינסטגרם./ShutterStock

תמונות הערום באינסטגרם נערמות: הרשת מלאה בתוכן פורנוגרפי והמאבק של החברה למגר את התמונות האלו ולהסירן נתקל בקשיים. הרשת החברתית הגיעה לאחרונה למיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, כשחלק לא מבוטל מתוכם עדיין נחשבים קטינים בגילאים הנעים בין 13 ל-18. לחברה מדיניות נוקשה בנוגע לתוכן מיני בפלטפורמה והיא מסירה את התוכן באופן מיידי וחוסמת לאלתר ולצמיתות את החשבונות המקושרים אליו. עם זאת, עשרות האשטגים פופולריים הפכו מקושרים לתמונות פורנוגרפיות המועלים לרשת, בכך מקשים יותר ויותר על החברה להתמודד עם גל העלאות התכנים האסורים.

עוד בנושא:

הסוף לאקסים שעוקבים אחריכם באינסטגרם: ניסוי של החברה יאפשר להסיר עוקבים
"רגלי הברבי": הסוד של דוגמניות האינסטגרם נחשף
המדריך המלא: כך תעשו את הסטורי שיביא לכם את הכי הרבה צפיות
"צפיתם בכל התמונות של החברים ביומיים האחרונים": העדכון החדש של אינסטגרם

האשטגים התווספו לחיינו לפני שנים, וכיום מהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש שלנו ברשתות החברתיות. משתמשים רבים מוסיפים האשטגים לטקסט בפרסומים שלהם, ובכך מפיצים אותם יותר בקלות לאנשים שאינם עוקבים אחריהם, וכן הופכים את חיפוש התמונות ברשת החברתית לנוח יותר. עם זאת, משתמשים מנצלים את כוח הסימונים הללו לרעה, ומשתמשים בהאשטגים כדי להפיץ תכנים פורנוגרפיים ופוגעניים ברשת. סרטון פורנו אחד הצליח להגיע למעל 130 אלף צפיות לפני שהוסר. בין הסרטונים שהועלו היו סרטונים המציגים יחסי מין לא מצונזרים ואפילו סרטון אחד של אישה מקיימת יחסי מין עם סוס.

תכנים פורנוגרפיים באינסטגרם. צילום מסך
משתמשים נעזרים בהאשטגים חמקמקים כדי להפיץ תכנים פורנוגרפיים ברשת החברתית אינסטגרם/צילום מסך

למרות שאינסטגרם חסמה האשטגים כמו #porn, היא אינה מצליחה לעקוב אחרי כל המשתמשים שמנצלים אחרים, שהם פחות מפורשים ויותר מתוחכמים על מנת להטעות את בודקי התוכן. הרשת החברתית אוסרת בתקנון על העלאת תכנים פורנוגרפיים ועירום מכל סוג, מלבד נשים מניקות ועירום בציורים, המהווים את שני החריגים המותרים להעלאה. אנשים יכולים בכל זמן נתון לדווח על תוכן שלדעתם נחשב ללא ראוי לפלטפורמה על ידי לחיצה על התפריט ולאחר מכן על כפתור הדיווח. בשבוע שעבר דיווחנו כי הרשתות החברתיות בבעלות פייסבוק תנעל כעת חשבונות של אנשים החשודים בהיותם צעירים מתחת לגיל 13. הנעילה תשוחרר רק לאחר שאישרו את גיל המשתמש דרך תעודת הזהות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully