וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שווטסאפ תהיה נקייה מפרסומות? אז החל משנה הבאה אתם תתחילו להיתקל בהן

2.8.2018 / 14:51

מוקדם יותר השנה התפטר מייסד ווטסאפ, ג'ון קאם ובעולם מעריכים שהתפטרותו נובעת בעקבות מחלוקת עם הנהלת פייסבוק על פרסומות בתוך הפלטפורמה. כעת החברה מודיעה על השלב הראשון של הפרסומות בפלטפורמה, יש לנו הרגשה שאתם ממש לא תאהבו את זה

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
הפרסומות עושות את דרכן לווטסאפ?/ShutterStock

השנה התפטר מייסד ווטסאפ, ג'אן קום על רקע מחלוקות עם הנהלת פייסבוק. בתעשייה מעריכים כי אותן מחלוקות היו על מדיניות הפרסום בווטסאפ, פלטפורמת המסרים שייסד ונרכשה על ידי פייסבוק. קאם נחשב למתנגד הגדול ביותר לפרסומות בפלטפורמה וכמי שעצר את פייסבוק מלהוסיף פרסומות. כעת דווח כי בעקבות ההכנסות הנמוכות של פייסבוק ונפילת המנייה בכ-20 אחוזים, החברה עתידה לשלב פרסומות בפלטפורמה והחל מהשנה הבאה. בהודעה שהוציאה, החברה השיקה מספר כלים חדשים לתקשורת טובה יותר בין עסקים ללקוחות והודיעה שלראשונה, היא תשלב פרסומות בווטסאפ. אפשר להיות רגועים, לעת עתה החברה הבטיחה שלא תשלב את הפרסומות בתוך הודעות הצ'אט אלא בתוך הסטוריז, בדומה לאינסטגרם. בעוד שבארץ הסטוריז בווטסאפ אינו פופולרי כלל, בעולם דיווחים מציינים כי יש לתכונה 450 מיליון משתמשים יומיים פעילים.

עוד בנושא:

משתמשי אייפון? העדכון החדש לווטסאפ ישנה את הדרך שבה אתם מקבלים תמונות
המלחמה של ווטסאפ בפייק ניוז בהודו ממשיכה: תגביל העברת הודעות
ווטסאפ מתעדכנת: תשים סוף להודעות השרשרת

החברה לא שיתפה פרטים נוספים, אך ציינה כי נתחיל לראות את הפרסומות הללו במהלך שנת 2019. עוד החברה השיקה כלים חדשים המיועדים לעסקים, שבעצמם אמורים להתחיל לייצר לחברה הכנסות. החברה תאפשר ללקוחות ליצור קשר עם בתי עסק בלחיצת כפתור ולדבר איתם באופן ישיר דרך האפליקציה. העסקים אז יוכלו להשיב תוך 24 שעות בחינם, ואם יעשו זאת מאוחר יותר, יחויבו בכסף כדי להשיב ללקוח, מה שאמור לתת להם תמריץ לשמור על תגובות מהירות.

ווטסאפ ביזנס. ווטסאפ, אתר רשמי
האפליקציה של ווטסאפ לבתי עסק/אתר רשמי, ווטסאפ

עוד פייסבוק הבטיחה כי בתי העסק לא יוכלו לפנות אל המשתמשים בהודעה אלא אם הם פנו קודם ובכל שלב בתקשורת ביניכם, יוכלו המשתמשים לחסום את בית העסק מלהמשיך ולשלוח הודעות. המטרה הסופית היא לחבר בין בתי העסק ללקוחות ובכך לקבל תמיכה בזמן אמת. בחודש מאי האחרון, מנכ"ל ומייסד ווטסאפ הודיע על התפטרותו, בין היתר בגלל שסירב לפעול עם פייסבוק ביצירת פרופילים ממידע על המשתמשים שלהם עבור מפרסמים.

חברת VONAGE האמריקאית שמחזיקה מרכז פיתוח בישראל הייתה הראשונה לחבר את ווטסאפ כדי לספק ארגונים לתקשר עם הלקוחות. רון מעיין סמנכ"ל מוצרים בחברה מסר: "אנו שמחים על המהפכה שחברת VONAGE מביאה באמצעות מרכז הפיתוח בישראל המאפשרת לאפליקציות בשירותי ענן להתחבר לואטס אפ ולהגיע לעסקים בפריסה גלובלית. הטכנולוגיה החדשה מביאה איתה בשורה לשוק בדמות שליחת כרטיסים לאירועים, QR ורכישת מוצרים. בעתיד הקרוב יתוופסו לפלטפורמה אפל לעסקים, ווי צ'אט וענקיות גלובליות נוספות. אני גאים בצוות פיתוח כחול לבן שסייע והוביל להשגת מטרה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully