וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה טיפים בווטסאפ שישדרגו לכם את החוויה בפלטפורמת המסרים

6.8.2018 / 8:32

כולנו משתמשים בפלטפורמת המסרים ווטסאפ ויחד איתנו, גם עוד יותר ממיליארד משתמשים שמשתמשים באפליקציה מדי יום. הפלטפורמה לא מורכבת במיוחד, אך תוכלו להוציא הרבה יותר מהווטסאפ הודות לכמה דברים שנסתרים בתוך האפליקציה וכאלו שדורשים מכם מעט יצירתיות

לפלטפורמת המסרים הפופולרית ווטסאפ יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, רובנו משתמשים בווטסאפ כדי להתכתב אך הפלטפורמה הפכה יותר ויותר גם לכזאת שמקיימים בה שיחות אודיו וכעת, אחרי השדרוג לשיחות וידאו קבוצתיות, נראה שקבוצות רבות הולכות לבלות שעות בווטסאפ. חלקנו מכירים את כל האופציות שמציעה האפליקציה אבל אם אתם רוצים להכיר טוב יותר את ווטסאפ, קבלו חמישה טיפים שישדרגו את החוויה שלכם ויהפכו אותה לשימושית הרבה יותר.

שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ

בחודש מאי האחרון הציגה פייסבוק את אפשרות שיחות הוידאו הקבוצתיות. אז הכריזה כי תאפשר שיחות וידאו ואודיו קבוצתיות, גם באינסטגרם וגם בווטסאפ. אחרי שלושה חודשים, החברה סוף סוף שחררה את הפיצ'ר שכולם חיכו לו וכעת הוא זמין.

היכנסו לווטסאפ, גשו לחלונית "שיחות" ובצד ימין (אם אתם בממשק באנגלית או בצד שמאל בממשק בעברית), לחצו על האייקון של הטלפון עם הפלוס מעליו. אחר כך בחרו את הבן אדם הראשון שאליו תרצו להתקשר. אחרי שהוא יענה לכם יופיע אייקון של פרצוף עם פלוס עליו ובחרו את האדם הנוסף שאליו תרצו לחייג. ברגע שהאדם הנוסף יענה, הוא יצורף לשיחה. תוכלו לקיים שיחת וידאו קבוצתית של עד ארבעה אנשים.

שיחות ווידאו קבוצתיות בווטסאפ. צילום מסך
שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ/צילום מסך

היכנסו לווטסאפ, גשו לחלונית "שיחות" ובצד ימין (אם אתם בממשק באנגלית או בצד שמאל בממשק בעברית), לחצו על האייקון של הטלפון עם הפלוס מעליו. אחר כך בחרו את הבן אדם הראשון שאליו תרצו להתקשר. אחרי שהוא יענה לכם יופיע אייקון של פרצוף עם פלוס עליו ובחרו את האדם הנוסף שאליו תרצו לחייג. ברגע שהאדם הנוסף יענה, הוא יצורף לשיחה. תוכלו לקיים שיחת וידאו קבוצתית של עד ארבעה אנשים.

עוד בנושא:
12 דברים בסיסיים שכל משתמש ווטסאפ חייב להכיר
החל מהיום: שיחות הווידאו הקבוצתיות הגיעו לווטסאפ
לקרוא הודעה מלאה בווטסאפ מבלי שהצד השני יידע - לא תאמינו כמה זה קל
שבעה טיפים מעולים לווטסאפ שאתם כנראה לא מכירים

עוד באותו נושא

12 דברים בסיסיים שכל משתמש ווטסאפ חייב להכיר

לכתבה המלאה

פתחו קבוצת תזכורות ופתקים

רוצים ליצור לעצמכם קבוצת פתקים? כדי שתוכלו לשתף את המשימות שלכם עם עצמכם ובצורה קלה ונוחה? כדי לשלוח הודעה לעצמכם בווטסאפ כל מה שאתם צריכים זה רק לפתוח קבוצה עם מישהו בשם "סידורים" או "תזכורות" (הגדרות > קבוצה חדשה). בחרו כחברים בקבוצה אדם אחד שתוכלו לבקש ממנו להתעלם ומיד אחרי שהקמתם את הקבוצה תסירו אותו כך שתישארו לבד.

בשלב הבא מומלץ לנעוץ את הקבוצה בראש רשימת הצ'אטים (לחיצה ארוכה על הקבוצה ואז לחיצה על אייקון הנעץ בתפריט העליון שמופיע) וזהו - יש לכם רשימת תזכורות לעצמכם בווטסאפ שלא תוכלו להתעלם ממנה. אחר כך החליקו את השיחה מצד שמאל לצד ימין (בממשק באנגלית) או הפוך בעברית ולחצו על Pin, כך תוכלו לנעול את הקבוצה הזאת שתהיה בראש ההודעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבוצות נעוצות בווטסאפ תמיד יופיעו בחלקו העליון של המסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבטל את הוי הכחול

אופציית ברירת המחדל של ווטסאפ היא להראות את הוי הכחול, אם אתם רוצים לראות אם הצד השני ראה את השיחה, אז הוא יוכל לעשות זאת גם בדיוק ההפך. אופציית הוי הכחול יכולה להיות די מעיקה, במיוחד אם אתם לא אוהבים לענות מיד למי ששולח לכם הודעות. כדי לבטל את הוי הכחול, היכנסו להגדרות, פרטיות ואז בטלו את ה-Read Recepits. כעת הצד השני של השיחה לא יראה שקראתם וגם אתם, לא תוכלו לראות שהצד השני קרא את ההודעות שלכם.

קראו הודעה מבלי שהצד השני יראה

יש לכם שלוש אופציות לקרוא הודעות מבלי שהצד השני יראה, דרך האייפון, האנדרואיד או דרך המחשב: באמצעות האייפון, מדגם 6S ומעלה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק ללחוץ לחיצה חזקה על השיחה ואז היא תפתח לכם בתצוגה מקדימה, אתם תוכלו לראות את כל החלון ואילו הצד השני לא יוכל לראות שפתחתם את השיחה במצב התצוגה המקדימה.

באמצעות האנדרואיד, גשו למסך הבית, לחצו לחיצה ארוכה על הרקע ובחרו בווידג'טים, הוסיפו את הווידג'ט של ווטסאפ למסך הבית וכך תוכלו לראות את ההודעות האחרונות שנשלחו אליכם מבלי שהצד השני יראה שקראתם.

כדי לעשות במחשב, עליכם להתחבר לשירות ווטסאפ ווב, הגרסה המקוונת שנועדה לאפשר התכתבויות גם מהדפדפן ולא רק באפליקציה. כדי להשתמש בגרסה השולחנית של ווטסאפ, היכנסו לאתר, שם תתבקשו לסרוק באמצעות האפליקציה קוד QR שיאפשר לכם להפעיל את השירות מהדפדפן. כדי לסרוק את הקוד הפעילו את האפליקציה ולחצו על התפריט הראשי ושם על סעיף WhatsApp Web.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקרוא הודעת מבלי שהצד השני יראה שקראתם אותן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שייפתח לכם חלון השיחות בגרסת הדפדפן תוכלו לראות בצד המסך את רשימת אנשי הקשר הפעילים שאתם מנהלים איתם שיחות. ההודעות שעוד לא קראתם יופיעו בראש הרשימה. לפני שאתם ממהרים להקליק על איש הקשר כדי לקרוא את ההודעה, זכרו שכל שינוי בגרסה הזו מתעדכן אוטומטית גם באפליקציה - למעט הטריק הזה.

עמדו עם העכבר על תחילת ההודעה שמופיעה מתחת לשמו של איש הקשר. ההודעה האחרונה שנשלחה אליכם תופיע אחרי רגע בחלון תצוגה מקדימה של ווינדוס במלואה, מבלי שהאפליקציה תתעדכן. שימו לב שתוכלו לקרוא כך רק את ההודעה האחרונה שנשלחה אליכם.

ביטול הורדה אוטומטית של מדיה

אין דבר יותר מציק מלפתוח את גלריית התמונות ולגלות עשרות תמונות שחברים שלחו לכם והם נכנסו לגלריה ובמקרה הכי גרוע - עלו לענן ועל הדרך, התמונות האלו תופסות נפח די גדול בסמארטפון וכך ליצור מצב שאין לנו זיכרון לדברים החשובים באמת.

כדי לבטל את אפשרות ההורדה האוטומטית של תכנים, כנסו להגדרות האפליקציה מתוך האפליקציה (שלוש הנקודות בחלק העליון משמאל באנדרואיד או גלגל השיניים למטה מימין באייפון) ושם לחצו על "שימוש בנתונים". במסך שייפתח תראו שלושה סעיפים תחת "הורדת מדיה אוטומטית": בעת שימוש באינטרנט סלולרי, כשמחובר ל-Wi-Fi ובעת נדידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביטול הורדה אוטומטית של מדיה בשיחות ווטסאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת "בעת נדידה" מומלץ לסמן אף סוג מדיה כדי לא לזלול בטעות תקשורת נתונים כשאתם בחו"ל. אם תרצו להפסיק לחלוטין את הורדת התמונות והסרטונים, בשני הסעיפים הראשונים סמנו גם "אף סוג מדיה". כעת תתבקשו ללחוץ על כל סוג מדיה שתגיע אליכם בשיחה פרטית או קבוצתית ולא תורידו את כל התוכן אוטומטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully