וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: שיחות הווידאו הקבוצתיות הגיעו לווטסאפ

31.7.2018 / 9:59

בכנס המפתחים האחרון שהתקיים בחודש מאי, הציגה פייסבוק את התכונה החדשה: שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ. שלושה חודשים אחרי, פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם מתעדכנת והחל מהיום בבוקר, כל אחד יוכל לבצע שיחות וידאו קבוצתיות

שיחות הוידאו הקבוצתיות בווטסאפ הוצגו בחודש מאי האחרון, במסגרת אירוע המפתחים של פייסבוק. כעת העדכון זמין גם למשתמשי האייפון והאנדרואיד ויאפשר לכם לבצע את שיחות הווידאו הקבוצתיות, ביחד עם החברים. במהלך האירוע בחודש מאי, הובטח כי התמיכה בשיחות ווידאו ואודיו קבוצתיות תגיע בקרוב מאוד לפלטפורמת המסרים הגדולה בעולם שמונה מיליארד וחצי משתמשים פעילים. כמעט שלושה חודשים אחר כך והאפשרות זמינה החל מהיום (ג').

עוד בנושא:

משתמשי אייפון? העדכון החדש לווטסאפ ישנה את הדרך שבה אתם מקבלים תמונות
המלחמה של ווטסאפ בפייק ניוז בהודו ממשיכה: תגביל העברת הודעות
ווטסאפ מתעדכנת: תשים סוף להודעות השרשרת
העדכון החדש לווטסאפ ישים סוף לקישורים שיהרסו לכם את הסמארטפון

התכונה תאפשר שיחות וידאו קבוצתיות של עד ארבעה אנשים בו זמנים, בלי קשר להיכן כל אחד מהם נמצא. עוד החברה אמרה כי מפתחיה עבדו על כך שהשירות החדש יפעל בצורה מיטבית, תקינה וללא הפרעות, גם בזמנים בהם תנאי האינטרנט לא טובים במיוחד. כלומר, תוכלו לקיים שיחות ווידאו עם חברים או בני משפחה, גם אם הם נמצאים באזורים מרוחקים במיוחד שבהם קליטת האינטרנט אינה מיטבית, אך אתם עדיין מחוברים. עוד שיחות הווידאו, ממש כמו כל שיחות הצ'אט על גבי הפלטפורמה, מוצפנות מקצה לקצה, כך שאין חשש שמישהו יאזין או יצפה בכם בסתר.

שיחות ווידאו קבוצתיות בווטסאפ. צילום מסך
שיחות הווידאו הקבוצתיות בווטסאפ - זמינות כבר עכשיו במכשירי אייפון ואנדרואיד/צילום מסך

מוקדם יותר השנה, הודיעה חברת ווטסאפ על אבן הדרך של מיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש, כך שאין ספק שחלק גדול מהם ירצה להתנסות בתכונת השיחות הקבוצתיות כמה שיותר מהר. החברה עדכנה את האפליקציה לתמוך בשיחות ווידאו בשנת 2016 ובשיחות הקוליות עוד קודם לכן, בשנת 2014. היום משתמשי הפלטפורמה מדברים בטלפון כ-2 מיליארד דקות ביום.

כך תבצעו שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ

היכנסו לווטסאפ, גשו לחלונית "שיחות" ובצד ימין (אם אתם בממשק באנגלית או בצד שמאל בממשק בעברית), לחצו על האייקון של הטלפון עם הפלוס מעליו. אחר כך בחרו את הבן אדם הראשון שאליו תרצו להתקשר. אחרי שהוא יענה לכם יופיע אייקון של פרצוף עם פלוס עליו ובחרו את האדם הנוסף שאליו תרצו לחייג. ברגע שהאדם הנוסף יענה, הוא יצורף לשיחה. תוכלו לקיים שיחת וידאו קבוצתית של עד ארבעה אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully