וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש לווטסאפ ישים סוף לקישורים שיהרסו לכם את הסמארטפון

9.7.2018 / 8:41

לא באמת זכיתם בכרטיסי טיסה בחינם; על פי גרסת בטא חדש, ווטסאפ החלה לבדוק את הקישורים שמופצים בפלטפורמה. במידה ומדובר בקישור זדוני, האפליקציה תתריע בפני המשתמשים. מדובר במאבק מתמשך של ווטסאפ בפייק ניוז ובוירוסים

"בקרוב ווטסאפ תתחיל לגבות כסף ואם לא תעבירו את ההודעה לחמישה אנשים, תצטרכו לשלם", כמעט כולנו קיבלנו את ההודעות שרשרת בווטסאפ, לפעמים הן מועברות בצירוף של קישור או כהודעת טקסט בפני עצמה. בפלטפורמת המסרים הגדולה בעולם ישנם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים וכמות ההודעות שנשלחות, היא אדירה. לא מעט תרמיות פועלות על גבי הפלטפורמה הנוחה וחסרת הפיקוח אבל בווטסאפ, כלומר פייסבוק, מתכוונים להפסיק את המסיבה.

האתר WABetainfo המדווח בתכיפות על עדכונים בווטסאפ, עוד לפני ששוחררו, עדכן כי באחת מגרסאות הבטא של האפליקציה למשתמשי האנדרואיד, התגלתה תכונה חדשה שעשויה להזהיר את המשתמשים בפני קישורים חשודים. כך למשל, אם קיבלתם הודעה המכילה קישור המבשרת על כרטיסי טיסה בחינם, היא תתריע כי מדובר בתרמית ומומלץ שלא להיכנס אל הקישור. ווטסאפ תציג לצד הקישור, בועה אדומה עם משולש אזהרה תחת הכיתוב "קישור חשוד". אם המשתמש בכל זאת בחר ללחוץ על הקישור, הוא ישאל שנית על ידי ווטסאפ, האם הוא מעוניין להיכנס אל הקישור.

עדכון חדש לווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
"הקישורים הזדוניים לא יחסמו אבל כן תוכלו לקבל התראה מפניהם"./צילום מסך, צילום מסך

ווטסאפ לא תחסום קישורים ואתרים לא מאובטחים אלא רק תתריע בפני המשתמשים ותציג בפניהם את המידע שאספה. לאחרונה מופצות הודעות על דברים שניתנים למשתמשים בחינם ורק לפני חצי שנה, לא מעט משתמשים נפלו לתרמית שהועברה דרך ווטסאפ לפיה בריטיש אירוויס מציעה כרטיסי טיסה בחינם. זמן קצר לאחר מכן, הודעה נוספת הופצה והפעם על כרטיסי כניסה בחינם למשחקי המונדיאל.

עוד בנושא:

בקרוב ווטסאפ תפסיק לעבוד בעשרות סמארטפונים ויש לנו את הרשימה המלאה
דיווח חדש: "המייסדים של ווטסאפ שונאים לעבוד בפייסבוק"
האפליקציה הישראלית שתשדרג לכם את הווטסאפ
חסמתם איש קשר בווטסאפ? בעקבות באג הוא עדיין יכול לשלוח לכם הודעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully