וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחייבים למחירים תחרותיים": בשבוע הבא תפתח החנות הרשמית של שיאומי

6.8.2018 / 13:32

נלחמת ביבוא המקביל ובאתרים הסינים: קבוצת המילטון תפתח בשבוע הבא את חנות הדגל של שיאומי בישראל ומבטיחה לשמור על מחירים תחרותיים ומבצעים שיהיו זולים יותר מהאתרים הסינים. בחנות תוכלו למצוא מעל ל-100 מוצרים שונים ואפילו עטים ומטריות של החברה

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי תפתח חנות בישראל באמצעות היבואנית המילטון. החנות תפתח בדיזינגוף סנטר שבתל אביב ובחנות ימכרו מעל 100 מוצרים של שיאומי. את חלקתם ניתן יהיה למצוא באופן רשמי רק בחנות של שיאומי ובאתר האינטרנט של החנות. "פתיחת החנות הרשמית הראשונה של שיאומי בישראל היא המשך טבעי לאהדה שרוכש הציבור הישראלי לשיאומי, ולזינוק במכירות של שיאומי בישראל בשנתיים האחרונות. בכוונתנו להמשיך ולספק לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר של שיאומי ואת השירות הרשמי הטוב ביותר", מסרו בקבוצת המילטון.

המילטון מתמודדת אל מול בעיה לא פשוטה: היבוא המקביל שמוזיל את המחירים בצורה משמעותית וגם לעיתים מגיע ללא גרסה גלובלית וכמובן - ללא אחריות רשמית. לאור היבוא המקביל שצבר תאוצה, בהמילטון מבטיחים לשמור על מחירים תחרותיים מאוד. "בכל נקודת זמן תקיים המילטון מבצעים שוברי שוק למוצרים נבחרים, מוצרים אשר יימכרו במבצע יהיו זולים יותר גם ביחס לעלויות הרכישה מאתרים הסינים", הוסיפו.

עוד בנושא:

900 שקלים בלבד: הסמארטפון של שיאומי שהצליח להפתיע אותנו לטובה
החל מ-899 שקלים: המילטון משיקה בישראל את הסמארטפון Redmi S2 של שיאומי
מתיחת פנים לממשק: הסטרימר הפופולרי בישראל Mi Box זוכה לעדכון גרסה
"הסמארטפון המשתלם ביותר שיש כיום": בדקנו את הרדמי נוט 5 של שיאומי

השקת השיאומי mi 8. שיאומי,
מכשיר הדגל החדש של שיאומי, ה-Mi 8/שיאומי

בין המוצרים שימכרו בחנות נמצא מחשבים ניידים, רמקולים, ראוטרים, אוזניות, קורקינטים חשמליים, אביזרים חשמליים לבית, תיקים ממותגים ואפילו עטים ומטריות מבית החברה. הכל במטרה להפוך את החנות הרשמית של המותג הסיני להיות דומה למקבילות בסין וכך לספק חווית קנייה דומה, ולהיות מקום מפגש של חובבי הגאדג'טים והמותג הפופולרי. החנות תפתח ב-14.8.2018 ביום שלישי הבא ואנחנו נהיה שם ונדווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully