וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך סמארטפון? יבואנית נוקיה משיקה בישראל את הטלפון בננה הנוסטלגי

6.8.2018 / 15:02

יבואנית נוקיה בישראל הודיעה היום (ב') כי היא תשיק את הנוקיה 8110 בגרסה המעודכנת לשנת 2018. המכשיר הושק לראשונה בשנת 1996 וזכה השנה לגרסה מחודשת ועדכנית הכוללת פיצ'רים מתקדמים במיוחד. אם אתם מתכוונים להיפטר מהסמארטפון, ייתכן וזה המכשיר המושלם בשבילכם

מערכת וואלה!

קבוצת ח.י היבואנית הרשמית של HMD, יצרנית מכשירי הסלולר של נוקיה, החלה לשווק היום (ב') את הדגם הנוסטלגי נוקיה 8110 מבית היצרנית הפינית HMD Global המורכבת מיוצאי חברת נוקיה. דגם ה-8110 הושק לראשונה בשנת 1996 ובתערוכת הסלולר שהתקיימה בחודש פברואר האחרון בברצלונה, היצרנית הכריזה על השקתו המחודשת, שנה אחרי שהשיקה את ה-3310 המיתולוגי. כעת לקראת החזרה לבית הספר, קבוצת ח.י מתחילה למכור בישראל את ה-8810 לטובת מי שרוצה לוותר על השימוש בסמארטפון.

עוד בנושא:

נוקיה השיקה 4 סמארטפונים חדשים, וטלפון נוסטלגי ותיק בגרסה מחודשת
מבלי לקרוע את הכיס: 5 סמארטפונים שווים עד 1,999 שקלים
"מכשיר הביניים שמנסה להיות מכשיר דגל": בדקנו את הנוקיה 7 פלוס

בדומה לדגם הראשון, גם ל-8110 כיסוי קעור שניתן להחליק כלפי מטה כדי לענות לשיחות ולהחליק למעלה כדי לסיים את השיחה. עוד ל-8810 מסך בגודל 2.4 אינץ' קעור, מעבד כפול ליבה של קואלקום, זיכרון ראם של 512 מגה וזיכרון פנימי של 4 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. עוד המכשיר מציע קישורית דור רביעי והמכשיר מאפשר פתיחת נקודת גישה, כלומר Hotspot, אפשרות להפוך את הטלפון של נוקיה למעין ראוטר. למכשיר מערך צילום אחורי הכולל חיישן של 2 מגה פיקסל עם נורית פלאש. עוד תומך המכשיר בחיבור אינטרנט אלחוטי WIFI ומגיע עם אפליקציות כמו פייסבוק, טוויטר, המפות של גוגל ואף מאפשר יבוא אנשי הקשר והיומן באמצעות גוגל ואאוטלוק. המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה KaiOS.

הנוקיה 8810 זמין כבר עכשיו בחנויות בצבעים שחור וצהוב ותומך בכל רשתות הסלולר הקיימות. מחירו המומלץ לצרכן הינו 399 שקלים בלבד.

נוקיה 8110. מערכת וואלה!
הוא חוזר לחנויות במחיר מומלץ לצרכן של 399 שקלים./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully