וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא טביעות אצבע במסך וגלקסי נוט 9: הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים

16.8.2018 / 10:42

בשבוע שעבר הציגה חברת מייזו את המייזו 16, מכשיר הדגל החדש שמגיע עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך וסמסונג הציגה את ה-Galaxy Note 9, דור ההמשך ל-Note 8. היינו באירועים בסין ובניו יורק והצלחנו להביא לכם הצצה ראשונה למכשירים המתקדמים

צלמים זמניים מורשים

בשבוע שעבר התבשרנו בשתי השקות: חברת סמסונג השיקה את ה-Galaxy Note 9, הסמארטפון היקר ביותר של סמסונג כיום ואילו חברת מייזו השיקה את המייזו 16, סמארטפון שמגיע במחיר אטרקטיבי ומציע תמורה גבוהה, כמו קורא טביעות אצבע בתוך המסך. מערכת וואלה! TECH התפצלה כדי להיות בשני האירועים האלו ולהביא אליכם את המכשירים שהושקו ורשמים ראשוניים.

עוד בנושא:
המדריך לנוסע התפרן: חמישה דברים שהסמארטפון שלכם יכול לעשות בחו"ל ובחינם
דיווח: גוגל תחסום הקלטת שיחות ממכשירי אנדרואיד
זה רשמי: גוגל הכריזה על אנדרואיד 9.0 "פאי" שזמינה להורדה כבר עכשיו

המייזו 16 הוא המכשיר שהציג את פריצת הדרך הגדולה ביותר של החברה, בעולם הסמארטפונים. הוא מציג את מה שהחברות המובילות כמו סמסונג, LG ואפל עדיין לא עשו: קורא טביעות אצבע במסך. זה עובד בצורה מצוינת, מהירה מדויקת ואפילו גם ממכרת. המכשיר עצמו מישיר קו עם כל מכשירי הדגל האחרים של החברות המובילות, בדומה לפריצת הדרך העיצובית שמייזו ביצעה עם המייזו 15, מכשיר הדגל הקודם.

המכשיר מגיע עם מסך בגודל 6.0 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין עם פאנל של חברת סמסונג מסוג SuperAmoled וברזולוציית FullHD+. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845. המייזו 16 פלוס הינו הסמארטפון הראשון של החברה שמציג מסך נטול שוליים אמיתי, הכולל מסך בגודל 6.5 אינץ' עם פאנל מסוג Amoled של סמסונג ורזולוציית FullHD+ ואף קורא טביעות אצבע מתחת למסך.

מייזו 16. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מסך בגודל 6.0 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין וברזולוציית FullHD+. המייזו 16/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.8 וחיישן נוסף של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.6, בעוד שהמצלמה הקדמית היא עם חיישן של 20 מגה פיקסל. עוד בלב המכשיר ניתן למצוא סוללה נדיבה של 3,750 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות טכנולוגיית ההטענה המהירה של החברה. המכשיר יגיע עם אנדרואיד 8.1 אוריאו. אמש (ג') שחררה גוגל את אנדרואיד 9.0 אך החברה לא מסרה פרטים האם הוא יזכה לעדכון ואם כן אז מתי.

מייזו 16. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום כפול בעל זוג חיישנים - האחד 20 מגה פיקסל והשני 12 מגה פיקסל. המייזו 16/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

הגלקסי Note 9 הושק ממש בשבוע שעבר באירוע חגיגי בבורקלין שבניו יורק. באירוע ניתן היה לראות ולהרגיש את ההשקעה וגם את הגאווה של סמסונג, כשפתחה את האירוע עם סרטון שלועג לכל מי שהימר שהמכשיר לא יצליח. מבחינה עיצובית, הוא כמעט וזהה ל-Note 8 מלבד שינוי מיקום קורא טביעות האצבע. גם מבחינה חומרתית, הוא לא נושא עמו שום בשורה והמסך זהה למסך של הדור הקודם, למעט שינוי מזערי בגודל ותוספת של 0.1 אינץ' ומעבד ואפילו מערך צילום שזהה לשל הגלקסי S9 פלוס.

המכשיר יגיע עם מסך "אינסופי" נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל 6.4 אינץ' וברזולוציית QHD+. עוד למכשיר יחס מסך של 18.5:9 ופאנל מסוג SuperAmoled, אם תרצו אז בתחום המסך המכשיר לא מביא בשורה. עוד למסך ציפוי זכוכית גורילה 5 ותמיכה בטווח צבעים דינמי בתקן האחרון, 10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Exynos 9810, בדומה לגלקסי S9 פלוס.

עוד באותו נושא

"לא תצטרכו לדאוג יותר לסוללה": חברת סמסונג משיקה את Galaxy Note 9

לכתבה המלאה
נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מסך "אינסופי" נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל 6.4 אינץ' וברזולוציית QHD+. הנוט 9 של חברת סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

המכשיר ימכר בשתי גרסאות: הראשונה עם 6 גיגה זיכרון ראם ונפח אחסון של 128 גיגה עם אפשרות הרחבה של 512 גיגה נוספיים באמצעות MicroSD וגרסה נוספת של 8 גיגה זיכרון RAM ו-512 גיגה לאחסון. גם הוא יזכה לתוספת של זיכרון חיצוני, מה שבפועל יכול להגיע לעד טרה אחסון.

מערך הצילום זהה לשל ה-Galaxy S9 פלוס וכולל שני חיישנים: הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי של f/1.5-2.4 ויתמוך בטכנולוגיית פיקסלים כפולים, לצד חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 הכולל מייצב תמונה אופטי וזום אופטי שלי פי שניים. מערך הצילום הקדמי זהה גם הוא וכולל חיישן שמונה מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומיקוד אוטומטי.

נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום כפול בעל זוג עדשות 12 מגה-פיקסל. הנוט 9 של חברת סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

הנוט יגיע עם תכונת ה-Scene Optimizer המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה ומסווגת אותה לאחת מ-20 קטגוריות ומטייבת את הצילום באופן מידי בהתאם לקטגוריה. היא גם תאתר פגמים ותציג התראה מידית שתופיע כשהצילום מטושטש, האנשים בתמונה מצמצו, העדשה מלוכלכת או שהתאורה אינה מיטבית.

הנוט 9 צפוי להגיע לחנויות ב-24 לאוגוסט במחיר התחלתי של יותר מ-4,000 שקלים ואילו המייזו 16 צפוי להגיע אל רשת החנויות באג בחודשים הקרובים כשמחירו טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully