וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר המתקדם בעולם? ה-Galaxy Note 9 הפסיד לאייפון 10 כמעט בכל מבחן אפשרי

17.8.2018 / 7:14

הגלקסי נוט 9 הושק ממש לאחרונה וכבר הספיק לעבור לא מעט מבחנים כמו מבחני ביצועים, מסך וגרפיקה. הסמארטפון של סמסונג נחשב מבחינת החברה לאחד מהסמארטפונים המתקדמים בעולם, אך המבחנים דווקא מראים אחרת כשהוא הפסיד לאייפון 10 כמעט ובכל מבחן

עריכת וידאו:אביעד בללי

האייפון 10 של אפל נחשב לאחד ממכשירי הדגל המתקדמים ביותר כיום, גם כמעט שנה אחרי שהושק וזאת לאור העובדה שאפל אחראית בין היתר, גם על התוכנה וגם על חומרת המכשיר. מה שמקנה לה יתרון ענקי על פני יצרניות האנדרואיד. כשיצור החומרה והתוכנה נמצאות בידה של אפל, היא יכולה לבצע את ההתאמות ולדאוג שכל פרט ופרט יעבוד בצורה המהירה והיציבה ביותר. למעשה, האייפון 10 עד כדי כך מתקדם מבחינת ביצועים, כשהוא הביס את הגלקסי נוט 9 של סמסונג, שהוכרז בשבוע שעבר.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
למרות שהושק כמעט שנה אחרי, הנוט 9 הפסיד כמעט ובכל מבחן אפשרי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אומנם הגלקסי נוט 9 יגיע למדפי החנויות רק ב-24 לאוגוסט, אך כמה משתמשים ברי מזל כבר הספיקו להניח את ידיהם על הסמארטפון החדש של סמסונג ובין היתר, ביצעו מבחני ביצועים למכשיר. על הנייר ייתכן והגלקסי מגיע עם חומרה מתקדמת יותר, כמו זיכרון ראם בגודל של 6 גיגה או 8 גיגה ראם ומעבד מתומן ליבות. אך כשהגיע הגלקסי למבחני הביצועים, הוא לא הצליח להגיע לתוצאה של האייפון 10 והפסיד לאפל.

עוד באותו נושא

"לא תצטרכו לדאוג יותר לסוללה": חברת סמסונג משיקה את Galaxy Note 9

לכתבה המלאה

המבחנים מתבצעים באפליקציית GeekBench שבודקת את ביצועי המכשיר כשהיא מנסה להעמיס על הסמארטפון כמה שניתן ובודקת את יעילות המעבד, זיכרון הראם והתוכנה. האייפון הגיע במבחנים האלו לתוצאה של 10,357 נקודות. הגלקסי נוט 9 לעומת זאת, הגיע רק למקום השלישי עם תוצאה של 8,876 נקודות. מעליו, נמצא ה-OnePlus 6 עם נתון מרשים של 9,088 נקודות.

עוד בנושא:

קורא טביעות אצבע במסך וגלקסי נוט 9: הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים
מוכנים? אפל צפויה להיפרד משקע האוזניות גם באייפדים החדשים
בלי שקע אוזניות ועם מסך עצום: האייפון 9 וה-X פלוס בידינו

נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום ומעבד שזהים למכשיר הדגל של סמסונג שהושק בתחילת השנה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

במבחני ביצועי הגרפיקה, בעוד שהגלקסי Note 9 הוא הסמארטפון אנדרואיד הראשון שמריץ את המשחק פורטנייט, גם שם הסמארטפון לא הצטיין במיוחד. הוא זכה לתוצאה של 4,639 נקודות בלבד ובעוד שאת המקום הראשון בקטגוריה קטף ה-OnePlus 6 עם 5,124 נקודות והאייפון 10 היה רק במקום השני עם 4,994 נקודות.

במבחני המסך, ה-Note 9 הצליח להשיג תוצאה מרשימה והשאיר את האייפון 10 מאחור. במבחנים נבדק המסך מסוג SuperAmoled המיוצר על ידי סמסונג והוא הגיע לתוצאת רמת דיוק הצבעים של 224 אחוזים לעומת האייפון 10 שהגיע לרמת דיוק צבעים של 128.6 אחוזים בלבד. עוד דווח כי ה-Note סיפק רמת בהירות בגובה של 674 ניטים, בעוד שהאייפון עם 574 ניטים בלבד. ברמת הבהירות, ככל שהמספר גבוה יותר, כך המסך מאיר בעוצמה גבוהה יותר וניתן גם להסתדר איתו בתנאי תאורה מאתגרים, כמו לדוגמה תחת שמש ישירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully