וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שקע אוזניות ועם מסך עצום: האייפון 9 וה-X פלוס בידינו

שי מזרחי

25.7.2018 / 10:50

חודשיים לפני ההשקה והם כבר אצלנו: בשנה שעברה חשפנו את האייפון 10 ועכשיו האייפון 9 וה-X פלוס בידינו. אם הכל ילך כפי המתוכנן, אפל תכריז על צמד המכשירים בספטמבר הקרוב. כל מה שאתם צריכים לדעת על צמד האייפונים החדשים, עוד לפני ההשקה

צלמים זמניים מורשים

מדי שנה אפל מקיימת בחודש ספטמבר את אירוע השקת האייפונים החדשים. גם השנה, אם הכל ילך כפי המתוכנן ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפויה אפל להשיק בספטמבר שני אייפונים חדשים. את ה-X פלוס והאייפון 9. מדובר בשנה משמעותית וחשובה עבור אפל, התחרות מצד היריבה הקוריאנית סמסונג מתעצמת והיא מדביקה את הפערים ואף מצמצמת אותם בכמעט כל פרמטר. עוד הודות למגוון הרחב של המכשירים, החל ממאות שקלים ועד לאלפי שקלים, סמסונג מציעה פתרון לכולם, דבר שלא קיים במכשירי אפל.

בשנה שעברה חשפתי את האייפון 10 עוד לפני שהוא הושק והצגתי אותו לראשונה, את גודל המסך ועוד סודות שהיו שומרים היטב במטה של אפל בקופרטינו שבארצות הברית. גם הפעם קיבלתי ממפעלים בסין דוגמאות ראשונות של האייפון וגם כיסוי של חברת סקצ' שמראה בדיוק את המידות של האייפונים החדשים; האם הם יהיו קטנים, גדולים, האם שקע האוזניות יחזור והיכן ימוקמו הכפתורים.

עוד בנושא:

כל מה שאנחנו יודעים על ההכרזה הקרובה של אפל בספטמבר
אימוג'י מאוהב, גיבור על וייצוג הולם לג'ינג'ים: אפל הכריזה על 70 אימוג'ים חדשים
"ללא שקע אוזניות, דורש מתאמים ומצלמה נחותה": הקמפיין החדש של סמסונג
"הכוויה העירה אותי": נרדמה כשהאייפון על ידה והתעוררה עם כוויה

אייפון 9 ו-X פלוס. דייב שחר, מערכת וואלה! NEWS
האייפון X פלוס והאייפון 9./מערכת וואלה! NEWS, דייב שחר

האייפון הראשון הוא ה-X פלוס שיגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ' וקווי המתאר שלו זהים לשל האייפון 7 פלוס, אורכו ועוביו, צפויים להיות זהים לחלוטין. אולם ל-X פלוס אין את השוליים של ה-7 פלוס והוא יגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין, בדומה לאייפון X הקיים. לצידו אפל תשיק את האייפון 9, הוא יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ', מסך שהוא מעט גדול יותר משל האייפון X הנוכחי. הוא יגיע עם מצלמה אחת וככל הנראה יהיה האייפון המוזל. ולבשורות הרעות: שניהם יגיעו עם חיבור Lightning הקיים וללא שקע אוזניות.

עוד באותו נושא

מסכים ענקיים ונטולי שוליים: השגנו את האייפון 9 וה-X פלוס

לכתבה המלאה

ומה לגבי מחירים? האייפון X פלוס צפוי להיות היקר ביותר ויעלה כ-1,000 דולרים ואילו האייפון 9 שיהיה האייפון המוזל יותר ויגיע עם מצלמה אחת, יעלה 800 דולרים. לעומת זאת, האייפון X שצפוי להגיע עם מעבד ומערך צילום מעודכנים, הוא צפוי לעלות 900 דולרים. את כל זה נדע בספטמבר הקרוב, אבל תזכרו איפה ראיתם לראשונה את שני הגדלים ושתי הדוגמאות הללו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully