וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב גיימינג להמונים: בדקנו את ה-HP החדש שעולה הרבה פחות ממה שחשבנו

20.9.2018 / 11:36

HP נחשבת לאחת מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם וסדרת המחשבים הניידים Pavilion נחשבת לפופולרית במיוחד. השנה החברה הציגה את הדגם האחרון בסדרה, המיועד לגיימרים מתחילים ובתג מחיר המתחיל ב-4,399 שקלים. האם תג המחיר הנמוך באמת משפיע על הביצועים? בדקנו

hp pavilion 15 gaming. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הפביליון 15 גיימינג של חברת HP/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

תחום הגיימינג הינו תחום שמתפתח בשנים האחרונות בקצב שיא ומוערך בעשרות מיליארדי דולרים ואף יש מי שמאמין שמדובר בשוק של מאות מיליארדי דולרים. חברות רבות מנצלות את ההזדמנות למשוך קהל חדש ואיכותי. חברת HP היא אחת מהחברות הללו ומדובר באחת מיצרניות המחשבים הגדולות, המוכרות והמוערכות בעולם. סדרת מחשבי הפביליון של החברה תמיד הביאה לשולחן מחשבים בתג מחיר נגיש ועם חומרה גבוהה במיוחד ולא רק עבור גיימינג, אלא גם עבור עבודת עריכה מקצועית. עם סדרת הגיימינג החדשה, המותג האמריקני עבד על כמה שדרוגים משמעותיים מהדגמים של השנה שעברה ופעל במקביל על ליטוש הפגמים שגרמו אז למחשבים ליפול מול התחרות הקשה של לנובו, אסוס ודל. עם תג מחיר נמוך וחומרה לא רעה בכלל, יצאנו לבדוק את הפביליון גיימינג 15 החדש של HP.

עוד בנושא:

"הסמארטפון המתקדם והיקר ביותר בישראל": בדקנו את ה-Galaxy Note 9
בדקנו: כרטיס אשראי חכם שיחליף לכם את כל הכרטיסים בארנק
הוא עולה לא מעט אבל מספק חוויה מצויינת: בדקנו את הקורקינט אינוקים

עיצוב ואיכות בנייה

העיצוב של מחשבי הגיימינג של HP הוא כנראה המקום הראשון שבו ניתן לראות שינוי מהדגמים הקודמים בסדרה. תחילה, המחשב כולו מגיע בצבע שחור אחיד עם נגיעות מחמיאות בצבע ירוק זוהר וזה מה שנותן למחשב מראה מעט יותר אגרסיבי לעומת הדור הקודם. עוד קווי העיצוב החיצוניים של המחשב קיבלו שינוי משמעותי כשפינות המחשב הגיעו מעוגלות יותר, בדומה למקבוקים של אפל וחברות אחרות, כשבדור הקודם הגימורים היו מרובעים והמחשב היה נראה יותר כמו קופסה. הגימורים האלו שאולי נראים חסרי משמעות, דווקא קיבלו תפנית כשהם אלו שמקנים לו עיצוב ספורטיבי יותר המתאים למחשבי גיימינג. המחשב בנוי ברובו מפלסטיק בזמן שהמסגרת מסביב למקלדת עשויה מתכת, שעוזרת לשמור על יציבות וקשיחות המחשב וראוי לציין את השמירה על הגוון השחור בין כל החומרים. שילוב החומרה החזקה עם מארז חדש לגמרי גורם למחשב להיות עבה וגדול, כיאה למחשב גיימינג, אך בחירת החומרים גורמת למחשב להישאר על משקל לא רע בכלל העומד על 2.3 קילוגרמים.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully