וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא היחידים: ברשת מדווחים על ירידה בחיי סוללת האייפון לאחר העדכון ל-iOS 12

21.9.2018 / 2:35

אם גם לכם האייפון החל לעבוד לאט יותר, אפליקציות קורסות וחיי הסוללה ירדו באופן ניכר - תשמחו לדעת שאתם לא היחידים. בימים האחרונים משתמשים מציפים את הרשתות החברתיות בטענה שמכשיר האייפון שלהם "לא עובד כמו פעם". יש לכך הסבר פשוט ואפילו פתרון

האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערכת ההפעלה iOS 12 רצה על מכשירי האייפון החדשים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לא, אתם לא היחידים; משתמשים ברחבי הרשת מדווחים על שינוי דרמטי בחיי הסוללה של האייפון שלהם לאחר העדכון למערכת ההפעלה החדשה. מאז שחרור הגרסה הרשמית למערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS 12 משתמשים מציפים את הרשתות החברתיות בטענה שחיי הסוללה שלהם נפגעו. בכל שנה אפל משיקה אייפונים חדשים ולכולנו יש את אותה התלונה בדיוק - "האייפון שלנו לא עובד כמו פעם". ובכן, נראה שהפעם אתם לא משתגעים. חיי הסוללה של האייפון שלכם כנראה נפגעו לאחרונה ויש לכך סיבה ממש פשוטה.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

על פני השטח נראה שמדובר בצירוף מקרים, במיוחד לאור העובדה שאפל השיקה את האייפונים החדשים רק בשבוע שעבר. משתמשי אייפון מיואשים טוענים ברשת כי מדובר במזימה של אפל על מנת לגרום למשתמשים לשדרג. עם זאת, אין עדיין הוכחה לתיאוריית הקונספירציה שאפל שוב פוגעת לנו במכשירים הישנים, אלא יש לכך הסבר והוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. בכל פעם שאתם מעדכנים את הסמארטפון שלכם לגרסה חדשה, הקוד של המערכות הבונות את התוכנה משתנות בצורה ניכרת. לכן, האייפון נאלץ לארגן מחדש את כל האפליקציות והנתונים שעליו על מנת לפעול בצורה אופטימלית, מה שגורם לעומס לא קטן על המעבד ובסופו של דבר גם על חיי הסוללה.

עוד בנושא:

8,049 שקלים: זה הסכום שיעלה לכם לרכוש את האייפון החדש בישראל
"גדולים ויקרים מאי פעם": המבקרים בעולם יורדים על המוצרים החדשים של אפל
הבשורה היא לא האייפונים אלא השעון: שיחקנו עם המוצרים החדשים של אפל

ישנן סיבות אחרות ללמה חיי הסוללה שלכם עלולים להיות מושפעים. מפתחים רבים מעדכנים את האפליקציות שלהם כך שיתאימו למערכת ההפעלה החדשה ותכונותיה ולכן אם ראיתם גל של עדכונים מחנות האפליקציות של אפל, זו כנראה הסיבה. עוד בהגדרות האייפון, עדכונים אוטומטים מופעלים כברירת מחדל, כך שהאפליקציות יכולות להתעדכן במהלך היום וללא הודעה מוקדמת. זה גורם למעבד לעבוד שעות נוספות וכתוצאה מכך, מרוקן את הסוללה בקצב מהיר יותר. החדשות הטובות הן שההליך נמשך בדרך כלל בין 24 ל-48 שעות, כך שחיי הסוללה שלכם אמורים לחזור לסדרם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully