וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הדגל הזול ביותר: בדקנו את ה-F1 מבית המותג פוקופון של שיאומי

25.9.2018 / 8:48

המותג פוקופון הוצג לראשונה לפני חודש על ידי שיאומי כשמטרה אחת בראשו - ייצור מכשיר עם החומרה הטובה ביותר במחיר הזול ביותר. על פני השטח נראה שהחברה עמדה בהבטחה שלה כשהרעידה את השוק עם מכשיר דגל במחיר העומד על פחות מ-2,000 שקלים, אך האם הוא עומד במבחן? בדקנו

שיאומי היא כנראה המלכה בכל הקשור לייצור סמארטפונים נהדרים שמספקים תמורה מעולה ביחס למחיר. היא קבעה רף חדש בעולם מכשירי הביניים והצליחה להביא לשולחן לא פעם סמארטפונים זולים במחירים שבעבר היו גורמים לנו לתהות אם זה באמת משתלם לה. עוד הייתה החלוצה בתחום וגרמה למספר לא מועט של חברות לעקוב אחריה ולהוריד מחירים בהתאם ולצד הסמארטפונים "הפשוטים", השיקה גם מכשירי קונספט שהיוו פריצת דרך, במטרה להראות לחברות הוותיקות ששיאומי מאחוריהן, לא רק עם הסמארטפונים הרגילים. חברת פוקופון הוקמה תחת המותג שיאומי במטרה לעשות פעם נוספת את הבלתי ייאמן, לספק מכשיר עם חומרה גבוהה ובמחיר נמוך יותר מ-2000 שקלים. בדקנו האם הפשרות שהחברה עשתה משפיעות באופן משמעותי והאם לפוקופון באמת מגיע התואר "קוטל מכשירי הדגל".

עוד בנושא:

הוא לא הכי זול בקטגוריה אבל יש לו גרסת האנדרואיד הטובה ביותר: בדקנו את השיאומי Mi A2
"הסמארטפון המתקדם והיקר ביותר בישראל": בדקנו את ה-Galaxy Note 9
בדקנו: כרטיס אשראי חכם שיחליף לכם את כל הכרטיסים בארנק

עיצוב ואיכות בנייה

אתחיל ואומר שמדובר במכשיר שתג מחירו עומד על פחות מ-2000 שקלים ובעקבות החומרה הגבוהה, איכות הבנייה זו כנראה התכונה הראשונה שבה נראה פגיעה משמעותית. עם זאת, לדעתי הפוקופון הוא מכשיר מרשים לא פחות מאחיו הבכור המי 8. נכון, הוא מגיע עם גב מפלסטיק ועשוי מחומרים שלא צועקים "פרימיום" ממש כמו מכשירי הדגל האחרים, אבל העיצוב היפה שלו מקנה לו נוכחות בהשוואה לשאר. הקימורים של המכשיר יחד עם הצבע השחור וחישוקי המצלמה האדומים גורמים למכשיר להיראות הרבה יותר ספורטיבי ובו בזמן, מקנות לו מראה ייחודי שלא רואים בכל מכשיר ולמרות שהפלסטיק לא מרגיש איכותי ביד כמו זכוכית, כפתורי הנעילה והווליום מצליחים להיות לחיצים בדיוק במידה הנכונה.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully