וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכון של אלפי שקלים: "חג" המבצעים ShoppingIL יוצא לדרך

8,000 מבצעים מ-1,400 עסקים ישראלים: מזה חמש שנים שגוגל מקיימת את ShoppingIL ומציעה אלפי הנחות מ-1,400 עסקים במהלך ה-48 שעות הקרובות. ביום הקניות תוכלו למצוא שלל של מוצרים בהנחות, החל מטלוויזיות ועד למוצרי בריאות, ביגוד ועוד

חודש נובמבר ידוע כחודש עמוס וגדוש בימי מבצעים ו-"חגי קניות" ונראה שהחגיגה לא פסחה עלינו. מזה חמש שנים שגוגל מקיימת את "ShoppingIL" שבמסגרתו, יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, אלקטרוניקה, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד. השנה אתר זאפ יפעיל את זירת המבצעים ויספק השוואת מחירים עדכנית עם 8,000 מבצעים מ-1,400 עסקים ישראלים שיוצגו במהלך ה-48 שעות הקרובות. בגוגל מסרו כי העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות של עד 90 אחוזים ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה, אפשרויות משלוח חינם ועוד.

אל יום הקניות שעליו אמונה גוגל, חברו מטה כחול - לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, שם יציגו מעל ל-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל" עוד חברות כמו: פז, לאומי קארד, דואר ישראל ושירות השליחים של חברת Gett, הצטרפו ליום הקניות ויציעו הטבות מיוחדות לעסקים המשתתפים בימי המכירות בתחום השילוח והסליקה. המיזם נולד ביוזמת גוגל במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית ו-80 אחוזים מהעסקים המשתתפים בימי המכירות, הם עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים. עוד בשנה שעברה השתתפו יותר מחצי מיליון ישראלים שבו השתתפו כ-1,300 עסקים.

עוד בנושא:

מכאן יוצאות חבילות הדואר שלכם: הצצה למרכז הלוגיסטי הענקי של דואר ישראל
באמזון מכחישים את התנאים הרעים בחברה ופתחו צבא פרופילים שישנה את השיח ברשתות החברתיות
לפעמים החגיגה נגמרת: אמזון מפסיקה את המשלוחים בחינם לישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully